Skocz do zawartości

DO ENDUROGUY: Problem z CDi


Kaze
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W motorlandzie maja za 150zł sportowe moduły chyba wlasnie do MBX. Cena naprawde kusząca bo tyle kosztuje odblokwoanie.

 

czyli rozbebeszenie tej kostki moze mi dac porzadane efekty...? predkosc chcialbym rzedu 70-80kahaema we dwie osoby na prostej... teraz ciagnie do 55 jak sie dobrze rozbujam(samemu wiecej) tyle ze dokupie nowy tlok. a sportowym modulem zajme sie nieco pozniej... ale dzieki za namiary, zapisze sobie co trzeba:) czy rozbierac ta koske????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyregulowanie sprzegla to wielki banal... idz linka z kierownicy w dol az dojdziesz gdzie sie konczy na silniku. powinna byc zakonczona sruba i dwiema kontrujacymi sie nakretkami. luzujesz je no i naciagasz linke tak, zeby sie ani nie slizgalo(za mocno), ale i dobrze wysprzeglalo(za slabo)... potem tylko musisz dobrze skontrowac zeby nie puscilo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Enduroguy: Jak wyregulować to sprzęgło? Sorka że pytam ale nigdy tego nie robiłem

Regulacja to jedno a stan tarcz sprzeglowych drugie. Jezeli nie bedziesz mogl wyregulowac to zajrzyj do sprzegla.

czy rozbierac ta koske????????????????

Jak nie wiesz co i jak tam zrobic to lepiej nie rozbieraj bo sam sie raczej nie domyslisz. W TS'ce zeby ja odblokowac trzeba dolutowac opornik, ale jest ich wiele rodzajow i w sumie do kazdej TS inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh... rozebralem ten caly smieszny modul... zajelo mi to(samo rozebranie)z godzine, wszystko bylo pokryte twardym plastikiem, ktorego rozbijalem po kawaleczku. zlutowalem niebieski kondensator ale nic tonie dalo. moto w ogole nie chcial ozapalic. odcialem wiec kabelek i odpalilo. wylutowalem to co wstawilem, zaizolowalem starannie i zalozylem. jets dalej jak bylo. cale szczescie ze nic nie uszkodzilem.

 

Regulacja to jedno a stan tarcz sprzeglowych drugie. Jezeli nie bedziesz mogl wyregulowac to zajrzyj do sprzegla.

 

to jest oczywiste, ale skoro on nie wiedzial nawet jak wyregulowac to sprzeglo to nic dziwnego ze mu moto nie chodzi jak nalezy. z drugiej strony jezeli jezdzil na slizgajacym sie sprzegle to mam nadzieje ze nie styral tarcz do konca... i da sie to jakos wyregulowac bez wiekszej ingerencji do srodka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm...nie jestem pewny czy w DT jest tak ale chyba trzeba zmostkować kondensator...jeśli źle mówie to mnie poprawcie...

Wszystko jest napisane na stronie którą podał magneto

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...