Skocz do zawartości

pękł pierścionek i narobił "bigosu" w etz 251 :-/


SOWA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja za sam szlif( w DT125) dałem 130zł, szlif robiony był pod konkretny tłok(zaniosłem mu tłok i cylinder i według rozmiaru tłoka przeprowadził szlif), no i robił to koleś który zna się na rzeczy a nie jakiś amator, dostałem rok gwarancji na ten szlif.

Ja dałem 40zł za szlif do Dt125 po konkretny tłok, ale nie bylo gwarancji. Mozesz napisac na czym ona polega?? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam 17 lat pieniądze na motor musze zbierac sam :) 1000zł za motor który będize taka sama porazka jak ten za 400zł to troche deprymuje:) widziałem co biore i wziołem świadomie sprzęt do remontu:P

myśle niesprzedawać tego klasyka:) i chce wiedzieć czym jeżdże :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...