enduroguy Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Ja za sam szlif( w DT125) dałem 130zł, szlif robiony był pod konkretny tłok(zaniosłem mu tłok i cylinder i według rozmiaru tłoka przeprowadził szlif), no i robił to koleś który zna się na rzeczy a nie jakiś amator, dostałem rok gwarancji na ten szlif.Ja dałem 40zł za szlif do Dt125 po konkretny tłok, ale nie bylo gwarancji. Mozesz napisac na czym ona polega?? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 panowie mam 17 lat pieniądze na motor musze zbierac sam :) 1000zł za motor który będize taka sama porazka jak ten za 400zł to troche deprymuje:) widziałem co biore i wziołem świadomie sprzęt do remontu:P myśle niesprzedawać tego klasyka:) i chce wiedzieć czym jeżdże :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Z tego co wiem to szlif cylindra zawsze sie robi pod konkretny tlok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 130zł za szlif i jeszcze gwarancaja :):D mógłbyś ,mi powiedziec jakie były jej warunki :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.