sly69 Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Helo Elvis! :( Kupuj chłopie i śmigaj - szkoda życia. :buttrock: Obojętnie co kupisz. Pojeździsz to zobaczysz co Ci pasuje.Tylko się nie napalaj bo wcisną Ci jakąś padakę.Pozdrowienia i do zobaczenie na drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubususul Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Virago i Dragstar sa podobnymi motocyklami !! Dragstar ma te sama budowe silnika co Virago, wlasciwie to Dragstar zastpil juz dlugo obecne Virago na rynku. Jesli sie nie myle Dragstar ma odrobine wiekszy rozstaw osi,ale nie na tyle wiekszy by mialo to decyduja wplyw na zakup. Mi osobiscie bardziej sie podoba Virago, sam mam 535 - tez jest to moje pierwsze moto i jest bardzo przyjemne wprowadzeniu poki masz asfalt pod kolami, na piasek nie ma co wjezdzac :buttrock: Zreszta swoje zdanie o tym sprzecie wyrazilem kilka tematow ponizej :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietra Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Ja jezdze dragstarem 650, to moj pierwszy moto po 6 letniej przerwie - poprzednio byla MZ TS 250 - i nie nazekam. Za to po dwoch latach smigania na nim mysle o zamianie na 1100 Motocykl bardzo porzadny, chlodzenie powietrzem, oleju nie pije - jezdzi sie dobrze Pozdrawiam Cytuj ------------------------------------------- Polfa Grodzisk 1% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis76 Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Pewnie, że napalać się nie mam zamiaru, mam na oku ładne Virago, ale nie słabość mam właśnie do Dragstarów... :twisted: Chodzi mi o to, że podobno specyfika cruiserów jest taka, że lubią bardziej sypać się na zakrętach i dla nowicjuszy to może się źle skończyć. Z kolei virago 750 jest podobno dużo łatwiejsze w prowadzeniu i "więcej wybacza"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Elvis76 no i kupiony sprzet?? jak nie to sprawdz PW masz bliziutko zeby obejzec :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dymsha Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Virago i Dragstar sa podobnymi motocyklami !! Dragstar ma te sama budowe silnika co Virago' date=' wlasciwie to Dragstar zastpil juz dlugo obecne Virago na rynku. Jesli sie nie myle Dragstar ma odrobine wiekszy rozstaw osi,ale nie na tyle wiekszy by mialo to decyduja wplyw na zakup. Mi osobiscie bardziej sie podoba Virago, sam mam 535 - tez jest to moje pierwsze moto i jest bardzo przyjemne wprowadzeniu poki masz asfalt pod kolami, na piasek nie ma co wjezdzac Zreszta swoje zdanie o tym sprzecie wyrazilem kilka tematow ponizej [/quote']Drag Star ma tą samą budowę silnika jak Virago, ale 535! 750-tka ma inny silnik, podobny do Virago 1100!Drag Stary zastąpiły Virago 535 i 1100, ale 750-tki nic nie zastąpiło, a szkoda. Ja mam 750, też to był mój pierwszy motocykl, kupiłem w 98 roku i śmigam do dzisiaj, chociaż marzy mi się Drag Star 1100 w wersji custom (bardziej chopperowaty). Ten jest piękny (przynajmniej wizualnie, na żywo nie znam), ale poza moim zasięgiem finansowym!http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60505711 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis76 Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Elvis76 no i kupiony sprzet?? jak nie to sprawdz PW masz bliziutko zeby obejzec ;) Właśnie wczoraj oglądałem z kumplem Virago 750 - pojechałem z nastawieniem że ją łyknę, ale niestety gdy mój kumpel się nią przejechał (sam ujeżdża Virago 750 od ponad 2 lat) wysłuchał jakieś dziwne stuki w silniku - po konsultacji z mechanikiem okazało się że to luzy na kardanie więc sobie po prostu darowałem...nie napalam się, szukam dalej :twisted: A co do Twojej propozycji to dzięki na pamięć, na razie szukam Yamahy, ale oczywiście będę pamiętać gdyby mi się zmieniło ;) pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Pozdrawiam rozniez i ROZSĄDNYCH przemyslanych łowow zycze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dymsha Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Właśnie wczoraj oglądałem z kumplem Virago 750 - pojechałem z nastawieniem że ją łyknę, ale niestety gdy mój kumpel się nią przejechał (sam ujeżdża Virago 750 od ponad 2 lat) wysłuchał jakieś dziwne stuki w silniku - po konsultacji z mechanikiem okazało się że to luzy na kardanie więc sobie po prostu darowałem...nie napalam się, szukam dalej A co do Twojej propozycji to dzięki na pamięć, na razie szukam Yamahy, ale oczywiście będę pamiętać gdyby mi się zmieniło pozdro !Jaki rocznik Cię interesuje i w jakiech granicach kwotowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis76 Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Jeśli chodzi o Virago 750 to na pewno rocznik powyżej 1993, a co do kwoty to już zależy od sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubususul Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Jesli chodzi o dziwne stuki z silnnika, to u mnie niemiecki serwis yamahy tez takowe stwierdzil. Trzeba bylo zrobic regulacje zaworu.. Jeden skubaniec sie rozregulowac po 8 tys. przebiegu..Moze to bylo to ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis76 Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Jesli chodzi o dziwne stuki z silnnika, to u mnie niemiecki serwis yamahy tez takowe stwierdzil. Trzeba bylo zrobic regulacje zaworu.. Jeden skubaniec sie rozregulowac po 8 tys. przebiegu..Moze to bylo to ?? Z tego co udało nam się dowiedzieć to był chyba luz na kardanie - podobnież z tym jest tak, że można jeździć 10 lat i nie będzie problemu, a równie dobrze może pier..... za 50 km i po balu. A jesli chodzi o naprawę to podobno tego się nie naprawia, tylko wymienia cały kardan co nie jest tanią sprawą, dlatego wolałem zrezygnować i poszukać czegoś bardziej pewnego, tym bardziej, że to ma być moje pierwsze moto. [ Dopisane: 31-08-2005, 15:04 ]No i stało się, kupiłem wreszcie moto :twisted: Jednak nie Yamaha, wybór padł na Suzuki Intruder VS 800, rocznik 1994 w bdb stanie, oczywiście jeszcze się nim zaopiekuję i dopieszczę zeby wszystko było jak należy, ale już teraz jestem w siódmym niebie :-D Cieszę sie, że udało mi się go kupić jeszcze na końcówkę sezonu, jeszcze trochę sobie pojeżdżę.A poniżej zdjęcie mojego motocykla: Pozdrowienia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.