bartasvw Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Dzisiaj jak jechałem motorem w silniku zaczeło coś walić silnik zaczął głośno chodzić i nagle stanął.Objawy brak kompresji i zblokowane koło jak chcę na pycha załapać,zero reakcji kop sztywny prawdopodobnie tłok się już zaklinował-co mogło być przyczyną,żę tłok się zablokował?Ile bedzie kosztowała naprawa co do wymiany co do ewentualnego szlifu itp...Prosze o porady i pomoc:-( na [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 jak mi sie coś takiego przytrafiło to wypioł sie seger zabezpieczający sworzeń i zablokował tłok koszt w moim wypadku to 200pln tłok i 30 szlif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasvw Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 a co było powodem tego uszkodzenia>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 nie wiem może wadliwy montaz segera :roll: ciężko powiedzieć bo moto nie było nowe ale jak masz to samo to może jakaś wada :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Zdejmij cylinder, wtedy będziesz miał 100% pewność co się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Tłok mogl po prostu peknac. JA jak mi cos stuknie to gasze motocykl i pcham do domu zeby syfu w cylindrze nie narobic. Tłok mogl byc juz mocno zuzyty albo dozownik moze podawac za malo oleju. DO ceny dolicz sobie jeszcze koszt uszczelek na cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 DO ceny dolicz sobie jeszcze koszt uszczelek na cylinder. Ale go pocieszyłeś :) Ale to prawda...a jak coś się popsuje to nie warto na siłe czyli kopać i kopać tylko tak jak enduroguy - do domu zapchać i sprawdzić. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 jak coś się popsuje to nie warto na siłe czyli kopać i kopać Można ale trzeba sie liczyc ze za kazdym kopnieciem koszty naprawy moga rosnac :lol: . Jak mi w DT'tce cos walnego w silnik to wcisnalem sprzeglo, zgasilem silnik i tak sie zatrzymalem. Okazalo sie ze upie**olilo doł tłoka, a dzieki szybkiej reakcji cylinder byl tylko lekko przytarty. Ale go pocieszyłeś Napisalem to zeby nie probowal skladac na starych uszczelkach bo potem bedzie temat: "DT nagle stanela. Cos kapało z cylindra i smierdzialo plynem chlodzniczym" :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.