trajka66 Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Witam ! Zalozylem sobie przelotowy tlumik do mojej Cagivki, rozmiary prawie takie jak orginalny, ale pusty w srodku. Pieknie chodzi, moze troche jak maszynka do pop cornu na niskich obrotach, ale ogolnie extra :evil: . No i mam pytanko czy od takiego przelotu moze cos sie stac z silnikiem, nie wiem zatrzec czy co. Bo mocy wyraznie zlapala ma lepszego zrywa i szybciej przyspiesza. Znam dwie yamahy dt 125 w ktorych sa przeloty - jezdza i na silniki nie narzekaja. Ale chcialem sie spytac jeszcze kogos dla pewnosci kto ma przelota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 a masz dyfuzor? może masz foto takiego czegoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 22 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Tak dyfuzora wogole nie dotykalem jest fabryczny. Zalozylem ten tlumik z ciekawosci, bo na moc bardzo nie narzekam i na osiagi tez nie, a tak sobie zawsze cos pomajstruje, a moze w biku cos sie poprawi z tym tlumikiem. Zdjecia raczej nie zrobie bo nie mam czym - kumple z cyfrowkami powyjezdzali wiec lipa. Chyba ze od kogos skombinuje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 jeżeli z rozpręznicy mozna wyjąć cały środek to z tłumika też?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Tłumik cały pusty w srodku to nie do konca przelot. W srodku koncowki musi isc rurka/siatka o srednicy takiej jak ta lacząca dyfuzor z tłumikim. Silnikowi napewno nic nie zrobisz montujac ta koncowe :evil: . Pomysl nad wywalenie wszystkiego z dyfuzora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 22 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Teraz juz za pozno bo klepal mi go znajomy i musialbym go rozcinac. A co daje ta rurka ?? Bez niej da sie smigac ? W sumie nie moge ocenic czy cos sie polepszylo, bo narazie jeszcze na moto nie moge wsiadac. Wydaje mi sie ze na wolnych lepiej sie wkreca, ale moze to tylko dzwiek i mi sie wydaje. Na pewno moge powiedziec jedno - dzwiek jest super, bo na starym tlumiku to bylo cichutko. Jak bedzie cos sie dziac z silnikiem (nadmierne grzanie, nie taki kolor swiecy, gorsze osiagi) to go wywale po prostu i wstawie orginal. A dyfuzora nie ruszam, bo to jest 50 ccm i idzie pod 100 km/h wiec wnioskuje, ze albo byl on juz robiony albo na nim nie ma blokady. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 A dyfuzora nie ruszam' date=' bo to jest 50 ccm i idzie pod 100 km/h wiec wnioskuje, ze albo byl on juz robiony albo na nim nie ma blokady. [/quote']Pusty dyfuzor daje glownie moc i lepsza reakcje na gaz a predkosci duzo nie dodaje. Rurka daje zupelnie swobodny przeływ spalin. Jak masz puche to spaliny troche wiruja ale silnikowi to nie zaszkodzi, moze nieznacznie wplynac na osiagi. Mozliwe ze bedziesz musial troszke podregulowac fure po tym zabiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Hmm . . . Nie pamiętam ale albo po wymianie końcówki albo całego wydechu powinno sie podregulowac gaźnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 23 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Licze na to ze nie bedzie trzeba nic regulowac. Bo jak tak to wywalam ten wydech nie ma u mnie regulacji na gazniku (tylko wolne) i musialbym sie bawic z dyszami. Pozdrawiam [ Dopisane: Środa Lipiec 27, 2005 6:59 pm ]Sciagam ten tlumik moze dzwiek ma fajny, ale spalanie niczego sobie. Żre jak lokomotywa 8O , poza tym trzeba go wyzej krecic na dole nie ma takiej mocy. Takze wstawiam orginalny, a ten sobie zostawie moze kiedys mi sie zachce na nim posmigac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Żeby nie zakladać nowego tematu...Ma ktos sportowy wydech w Mz ETZ 150??Jezeli ktos ma to niech opisze go, jak chodzi i wogole...I czy warto go kupywac.Pozdro Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 troszke nie z tematem ale jeżeli chodzi o tłumik sportowy do etz to strasznie mi się nie podobają te tłumiki, bardzo brzydki kształt i gdyby miały dawać 5-cio procentowy wzrost mocy to bym w życiu tego nie założył. Ale o gustach się nie dyskutuje hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.