Skocz do zawartości

która ćwiartka w 4T


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.dirtrider.com/tests/141_0406_24hr/

sprzęt musi być lekki niezawodny moc ok 35 koni w zupełności wystarczy na turystyke górską szlakami dla pieszych + czasami jakies loty na torze

które z tych polecacie?? , wiadomo w gre wchodza koszty ekspolatacji(paliwo cześci zamienne->zamienniki używki itp)

w tym roku KTM puszcza nową ćwiarte na ISDE (debiutuje w tym roku na MŚ-> Cervantez) zaczekać??

GasGas opracowuje na 2006 tez 4t ćwiarte , wiec chyba yamaha w tyle jak zwykle zostaje... :roll:

narazie moim liderem nadzień dzisiejszy jest wr-ka w sumie najtańsza

aWy co polecacie?? (tylko bez teoretyzowania prosze) :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajebisty tescik!! Przeczytam dokladnie w wolnej chwili..

 

• Doesn't run well in stock condition

To sie zgadza - troche czasu zajelo mi doprowadzenie gaznika do ladu, czytanie co zmienic i jak to zmienic , a potem eksperymenty w praktyce.

Chociaz akurat lubie pogrzebac ..tylko czas jest problemem. A bedzie jeszcze lepiej :) Chyba, ze mowa o wersji na nasz kontynent - wtedy idzie jak zla od razu. A tak czy tak do tego jeszcze trzeba zmienic wydech zeby odzyskac pelna pare :-(

 

Ja tam bym wybieral tylko pomiedzy KTMem a Yamaha. Tego roczna ma juz ladny licznik i pare innych bajerkow, a pewnie przyszloroczna bedzie miala alu rame jak YZeta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. A tak czy tak do tego jeszcze trzeba zmienic wydech zeby odzyskac pelna pare :-(  

 

wiem ze nowy hagashi kosztuje w standardzie 1150 zł wiec ujdzie przeżyć

Ty nówke z salonu brałes czy jakas wyrwałeś przelataną po 6ścio dniówce??

jak tam tłoczek i łańcuszek?? długo wytrzymuje?? olej co 1000kmów zmieniasz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy higashi to wlasnie te okolice.. wydatek w pelni uzasadniony, zmienia charakterystyke silnika strasznie. Tylko bardzo glosny, tzn tak na poziomie seryjnej YZety.

Nówke, tyle ze sprowadzana skads tam.. kupno u nas w salonie to :lol:

Tłok czy łańcuch to chyba narazie odlegla sprawa. Zrobiłem 1260 km jak narazie, 2 tyg. temu sprawdzałem zawory i rozrząd - wszystko w normie.

Zużycie tych elementów pewnie zależy od stylu jazdy, ja tam nie katuje akurat za bardzo sprzęta. Napewno jeżeli ktoś będzie walił na każdym biegu do rev limitera to szybciej sie to zuzyje. Olej zmieniam co 400-500 km (castrol R4). I jak narazie pierwsze 3 wymiany z wymiana filtra, potem filtr co druga wymiane.

Jedyne co mi poszlo to uszczelniacze z przodu - ale to juz moja wina. Nie dbałem za dobrze o nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

No na razie jest niestety tak, że ze starszych modeli tylko WR250. Bo KTMEXC250 ze starszych roczników to porażka - taczka nie enduro. Kawasaki robiło takie KLXy 250 jak miałem, ale to też kanapowiec, wygodny, ale bez powera.

Teraz Kawasaki wypuściło rewelacyjne 4T 250 - KX - 109 kg, niewiarygodnie lekki, silny, dobrej jakości podzespoły. Niestety nie ma homologacji na PL. Nie wiem kto to wymyślił, ale z pewnością ktos mało myślący...

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto tam z waszych się tak zakopał pięknie w błotku ?

a to "Daglas" na quadzie prowadził do pierszego bagna gdzie zawisł na klatkach i w 10 ciu niemogli go wyciągnać :-D

ale rekorda okrążenia Maciek Kania na ggec120 wykręcił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...