nika Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 http://www.dirtrider.com/tests/141_0406_24hr/sprzęt musi być lekki niezawodny moc ok 35 koni w zupełności wystarczy na turystyke górską szlakami dla pieszych + czasami jakies loty na torze które z tych polecacie?? , wiadomo w gre wchodza koszty ekspolatacji(paliwo cześci zamienne->zamienniki używki itp)w tym roku KTM puszcza nową ćwiarte na ISDE (debiutuje w tym roku na MŚ-> Cervantez) zaczekać??GasGas opracowuje na 2006 tez 4t ćwiarte , wiec chyba yamaha w tyle jak zwykle zostaje... :roll: narazie moim liderem nadzień dzisiejszy jest wr-ka w sumie najtańszaaWy co polecacie?? (tylko bez teoretyzowania prosze) :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Zajebisty tescik!! Przeczytam dokladnie w wolnej chwili.. • Doesn't run well in stock condition To sie zgadza - troche czasu zajelo mi doprowadzenie gaznika do ladu, czytanie co zmienic i jak to zmienic , a potem eksperymenty w praktyce. Chociaz akurat lubie pogrzebac ..tylko czas jest problemem. A bedzie jeszcze lepiej :) Chyba, ze mowa o wersji na nasz kontynent - wtedy idzie jak zla od razu. A tak czy tak do tego jeszcze trzeba zmienic wydech zeby odzyskac pelna pare :-( Ja tam bym wybieral tylko pomiedzy KTMem a Yamaha. Tego roczna ma juz ladny licznik i pare innych bajerkow, a pewnie przyszloroczna bedzie miala alu rame jak YZeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 21 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 . A tak czy tak do tego jeszcze trzeba zmienic wydech zeby odzyskac pelna pare :-( wiem ze nowy hagashi kosztuje w standardzie 1150 zł wiec ujdzie przeżyćTy nówke z salonu brałes czy jakas wyrwałeś przelataną po 6ścio dniówce??jak tam tłoczek i łańcuszek?? długo wytrzymuje?? olej co 1000kmów zmieniasz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Nowy higashi to wlasnie te okolice.. wydatek w pelni uzasadniony, zmienia charakterystyke silnika strasznie. Tylko bardzo glosny, tzn tak na poziomie seryjnej YZety. Nówke, tyle ze sprowadzana skads tam.. kupno u nas w salonie to :lol: Tłok czy łańcuch to chyba narazie odlegla sprawa. Zrobiłem 1260 km jak narazie, 2 tyg. temu sprawdzałem zawory i rozrząd - wszystko w normie. Zużycie tych elementów pewnie zależy od stylu jazdy, ja tam nie katuje akurat za bardzo sprzęta. Napewno jeżeli ktoś będzie walił na każdym biegu do rev limitera to szybciej sie to zuzyje. Olej zmieniam co 400-500 km (castrol R4). I jak narazie pierwsze 3 wymiany z wymiana filtra, potem filtr co druga wymiane. Jedyne co mi poszlo to uszczelniacze z przodu - ale to juz moja wina. Nie dbałem za dobrze o nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 21 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Jedyne co mi poszlo to uszczelniacze z przodu - ale to juz moja wina. Nie dbałem za dobrze o nie.pewnie załatwiłes na cross country w Opolu, widziałem Cie ;) ja byłem z naczepy racingowej GG od Nas 4 startowało :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 pewnie i tak :) ale ostatnio jest taka pogoda ze obojetnie gdzie nie wyjade , to potem 2 popoludnia trzeba sprzet "odbłacać" ... a kto tam z waszych się tak zakopał pięknie w błotku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 21 Lipca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 No na razie jest niestety tak, że ze starszych modeli tylko WR250. Bo KTMEXC250 ze starszych roczników to porażka - taczka nie enduro. Kawasaki robiło takie KLXy 250 jak miałem, ale to też kanapowiec, wygodny, ale bez powera. Teraz Kawasaki wypuściło rewelacyjne 4T 250 - KX - 109 kg, niewiarygodnie lekki, silny, dobrej jakości podzespoły. Niestety nie ma homologacji na PL. Nie wiem kto to wymyślił, ale z pewnością ktos mało myślący... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 21 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 a kto tam z waszych się tak zakopał pięknie w błotku ?a to "Daglas" na quadzie prowadził do pierszego bagna gdzie zawisł na klatkach i w 10 ciu niemogli go wyciągnać :-D ale rekorda okrążenia Maciek Kania na ggec120 wykręcił :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Chodziło mi akurat o tego "delikwenta"http://foto.kroolik.com/2005-06-26%20Cross...G&filenumber=33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 21 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 to chyba młody Bębenik :-D albo Rencz?? oboje na 300 2T lecieli wiec cieżko rozpoznać w tym błocie maszyne :twisted: (trzeba było przeczytać conaplecach mieli) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 pewnie załatwiłes na cross country w Opolu Gdzie moge zobaczyc wyniki z tego rajdu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.