Skocz do zawartości

KMX vs DT


Rekomendowane odpowiedzi

Prosze o pomoc. Nie piszczie mi tu, ze to gowna i kup RX, CRM....... Z DT 80 jak jechalem na DT 125 to uznalem ze na razie mi wystarczy, pozniej przeciez moge sprzedac jak zaczne go wykorzystywac.

Chodzi mi glownie o to :

przede wszystkim waga oby dwu??

Ktory ma lepsze zawieszenie??

Jaka jest moc KMX?? Dt ma 27 km

V-max KMX?? Dt to 140

Jakie jest spalanie??

Serwisowanie??

Czesci??

No ogolnie wszystko. Ktory byscie wybrali?? DT mi sie bardziej z wygladu podoba ale w terenie wyglad sie nie liczy. Nie jezdze hard corowo w terenie. Las, pole i takie tam, na cross country sie tez wybiore ktoryms z nich i uwazam ze na takie uzytkowanie one starcza. Chetnie bym zakupil RX, CRM, KDX ale nie za te pieniadze. Mowa o rocznikach 90-98. Najprawdopodobniej bede mial moto z Niemczech. Pozdro

PS. naprawde prosze nie pisac ze to gowna i w teren sie nie nadaja. Swoja Dt 50 z silnikiem 80 tez jezdzilem w terenie i dawala rade wiec 125 na pewno tez da !!

 

[ Dopisane: 19-07-2005, 23:48 ]

Aha. Jak jest jeszcze z wysokoscia siodelka na KMX?? Jest mocno wyzszy albo nizszy od DT?? DT 125 pasowala mi idealnie. KMX i DT 125 maja regulowane zawieszenie?? I oczywiscie jak uda mi sie znalezc RX albo CRM za ta cene co mam zamiar wydac na DT lub KMX to oczywiscie kupie ale sam w to nie wierze. POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kmx ma podobną moc, v maks nie wiem bo mi budzik zamykał, prawdopodobnie go się nie da zajechac tak łatwo (qmpel zrobił od nowości 38 tyś bez remontu modelem z 96) , jest ciut niższy od dt, tańszy, zawieche ma tylko z tyłu regulowaną(sprężyne i tumienie). spalał mi max 5,9 l/100km, jak jeździłem lajtowo to ok 3,4 l/100km

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DT jest na pewno popularniejsza nie podlega to dyskusji, częsci jest sporo(może u nas troche mniej ale na niemieckim ebay'u masz wszysko co chcesz), zawieszeniowo jest leprza od KMXsa miałem porównanie bo znajomy miał KMXsa, a co do osiągów to DT125 83rok wpełni odblokowana bieże na łeb na szyje KMX(powtarzam jeszcze raz w pełni odblokowana),silnikowo pod względem awaryjności trudno powiedzieć tutaj DT i KMX jest na równi, enduromaster moja DT125 97 miała 34tyś bez remontu wiec prawie tyle co Twój znajomy KMXsem, minusem obydwóch maszyn jest to że niestety trzeba się bawić w odblokowanie i dopracowanie niektórych podzespołów.Spalanie hmmm cieżko mi coś powiedzieć na starym tłoku DT potrafiła mi wziąć 7coś litra(przy ostrym wciskaniu), po wymianie tłoka i szlifie mieści sie w granicach 5,5litra .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki, a waga oby dwu?? Ktory jest lzejszy?? enduromaster ile twoj KMX mial na liczniku ze go zamykal?? KMX bez problemu idzie na kolo z gazu?? Wiem ze DT tak bo probowalem :D

 

[ Dopisane: 20-07-2005, 10:55 ]

Enduras Aha, ile okolo ma DT model R do setki?? Pytam z ciekawosci.

Bo zawsze mnie nurtuje te pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieżko powiedzieć ile ma bo nigdy tego nie sprawdzałem, wkażdym razie do 80km/h to ma małą chwilke, czy z gazu na koło idzie hmmm zależy od nawieżchni czy trawa czy piach czy asfalt i od tego jakie masz przełożenia i opone, moja na asfalcie bez problemu idzie na koło z gazu ale na trawie albo piachu poprostu ryje jak gwałtownie ją podrewiesz i dodasz sporo gazu, nie ma reguły, dużo też zalezy od odpowiedniej regulacji zaworu YPVS i gaźnika(no i oczywiście od tego czy jest odblokowana),co do wagi to DT ma 120kg KMX też jakoś tak, a co do zamykania budzika to DT też go zamyka(140km.h).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enduras minusem obydwóch maszyn jest to że niestety trzeba się bawić w odblokowanie i dopracowanie niektórych podzespołów.

 

 

Ze odblokowywanie to wiem, ale na czym polega dopracowanie niektorych podzespolow?? Sory ze tak pytam o szczegoly ale po prostu mam zamiar kupic ktoregos z nich i chce wiedziec wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze odblokowywanie to wiem, ale na czym polega dopracowanie niektorych podzespolow?? Sory ze tak pytam o szczegoly ale po prostu mam zamiar kupic ktoregos z nich i chce wiedziec wszystko.

 

Może źle to ujełem miałem na myśli np. wyjęcie górnej częsci filtra powietrza(znajduje się tam taka guma jakby rurka która blokuje dostarczenie większej ilości powietrza), przerobienie końcówki na przelot itp. mimowszystko zależy jak trafisz jak trafisz na DeTke która ma sportową końcówe i wyprutą Gruche to masz prawie połowe roboty z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Najlepszym motorem Enduro jest Yamaha DT .. W miare tanie ..... dużo częsaci w polsce jak na Yamahe ... no i oczywiście wygląd ! Ma wszystko takie kwadraciaste : lampe , zegary , kierunki , plastiki :] I Rama jak w XT 600 dlatego można wkręcać wała że to większa pojemność (oczywiście na wsi bo w mieście znają Dt :buttrock: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym motorem Enduro jest Yamaha DT ..
I Rama jak w XT 600

 

Widze ze masz dobry humor :-D

 

 

(oczywiście na wsi bo w mieście znają Dt )

W Rzeszowie chyba nie wszyscy znaja.

 

 

no i oczywiście wygląd ! Ma wszystko takie kwadraciaste : lampe ' date=' zegary ' date=' kierunki , plastiki :'']

To najwazniejsze w enduro!!

 

 

dużo częsaci w polsce jak na Yamahe

 

Ale cienka obsluga i dlugie terminy oczekiwania. Wg. mnie Suzuki pod tym wzgledem jest duzo lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...