brzeszczot Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Ma ktoś może zdięcie z częściami składowymi silnika komara 3 - biegowego z biegami w rączce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 a sa to w ogole komaroskie, 3 biegowe silniki i do tego jeszcze z biegami w raczce ?? 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzeszczot Opublikowano 15 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 mój kumpel takiego ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 to chyba sam przerobił bo z tego co wiem to nie ma 3 biegowych manetek no chyba żę liczyć 2-0-1 pierwszy raz słysze o takim czymś ale ja tam nie jestem komarowym znawcą ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 sa 3 biegowe manetki mam herculesa z trzema biegami w rączce ;) a o koamrkach nie słyszałem zeby były 3 biegowe i to jest raczej jakas pomyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 z tego co wiem to 3 biegowe były ale romety.O komarach nie słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 podaj typ tego silnika tam musi na jego obudowie być cos napisane wtedy będzie jasność co to za silnik. Wydaje mi się ze może to być rometowski 3 biegowy tak jak wspomniano kilka krotnie i przerobiony na biegi w rączce ale nie wiem po co przecież nożne są o wiele leprze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Polskie 3-biegowce, czyli silniki 019 były montowane do rometów 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3 (tego trzeciego na oczy niewidziałem ale z opisu z książki wynika, że to jakby ogar 205 z silnikiem 3-B). Romet T1 zwany był podobno też komarkiem 2370 a TS1 2375 (przynajmniej tak wynika ze strony www.polskiemotocykle.mik.pl ).Z wyglądu silnik przypomina bardzo 023 znany z motorynek i ogarów, ale wprawne oko szybko zauważy różnice, np: brak śróbki w karterze po lewej stronie u góry (obok gaźnika) służącej jako ośka w dwubiegowcach.Silnik kumpla brzeszczota to najprawdopodobniej 019 przerobiony na ręczną zmianę biegów. Automaty w tych silnikach były bardzo zawodne... Dziś ciężko taki dostać a jeśli się już znajdzie to albo niekompletny albo uszkodzony...Ogólnie te skrzynie to jedna wielka porarzka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 ja miałem rometa 3 biegowego i faktycznie automat był bardzo zawodny ale śmigał nieźle :) a komarki z silnikami 3 biegowymi napewno nie istniały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.