Skocz do zawartości

KOMAR - silnik


brzeszczot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

podaj typ tego silnika tam musi na jego obudowie być cos napisane wtedy będzie jasność co to za silnik. Wydaje mi się ze może to być rometowski 3 biegowy tak jak wspomniano kilka krotnie i przerobiony na biegi w rączce ale nie wiem po co przecież nożne są o wiele leprze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polskie 3-biegowce, czyli silniki 019 były montowane do rometów 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3 (tego trzeciego na oczy niewidziałem ale z opisu z książki wynika, że to jakby ogar 205 z silnikiem 3-B). Romet T1 zwany był podobno też komarkiem 2370 a TS1 2375 (przynajmniej tak wynika ze strony www.polskiemotocykle.mik.pl ).

Z wyglądu silnik przypomina bardzo 023 znany z motorynek i ogarów, ale wprawne oko szybko zauważy różnice, np: brak śróbki w karterze po lewej stronie u góry (obok gaźnika) służącej jako ośka w dwubiegowcach.

Silnik kumpla brzeszczota to najprawdopodobniej 019 przerobiony na ręczną zmianę biegów. Automaty w tych silnikach były bardzo zawodne... Dziś ciężko taki dostać a jeśli się już znajdzie to albo niekompletny albo uszkodzony...

Ogólnie te skrzynie to jedna wielka porarzka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...