Skocz do zawartości

sprzeglo MZ 250 ciag dalszy


niagara
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio pisalem o tym jak cos stalo sie ze sprzeglem... wtedy przyczyna byla niedokrecona sruba (walek) obrotomierza. Teraz sa podobne objawy czyli: kopka slizga, ciagnie na sprzegle lecz teraz ta sruba obrotomierza jest dokrecona. Po tym jak dokrecilem ta srube to stalo mi sie tak samo jak teraz ale sie z tym uporalem - regulowalem ta taka podkladka pod napedem obrotomierza. Teraz to nic nie daje i nie wiem co mam z tym zrobic :? ktos ma jakies pomysly ?? Tarcze sprzeglowe sa raczej dobre poniewaz przedtem wyregulowalem i wszystko bylo ok. Z gory dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło na wale. Za to nie lubie tych silników.

 

Może da sie dotrzeć sprzęgło pastą do zaworów. Niektórzy stosują takie patenty jak osadzanie sprzęgła na kawałkach żyletek lub puszek po piwie ale to nie jest sposób godny polecenia. Chociaż działa (widziałem).

 

Tarcze sprzeglowe sa raczej dobre poniewaz przedtem wyregulowalem i wszystko bylo ok.

 

Sprawdź to jeszcze raz i tak musisz zdjąć sprzęgło z wału jak zejdzie lekko to na bank stożek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też się ślizgało, każdy mowil ze wal do wymiany, żaden patent się nie sprawdził (żyletki, pasty, cyna. itp). kupilem nowy "kielich" (ta część co wchodzi na stożek) całość przed założenie, pożądnie natarłem kwasem żeby było cierpkie i jest OK, można też w pomalować flamastrem założyć kielich pokręcić nim, i zobaczyć w którym miejścu trzeba podszlifowac.

 

aha, ten sposób na kwas sprawdził sie już w kilku MZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy do zdjęcia sprzęgła z wału jest odpowiedni do tego ściągacz.Bez niego może być ciężko.

 

Zgadza sie.

 

Ja zdejmowałem za pomocą dwóch śrubokrętów, trzeba mieć troche siły w łapach. Czego sie nie robi gdy nie ma narzędzi a jeździć sie chce :-)

Oczywiście to "wiejski" sposób nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz kilka opcji : mianowicie 1 -możesz u tokarza dorobić tą część wewnętrzną która wchodzi na wał, 2- kupić całą podstawę sprzęgła (zakładając że wał jest idealny), 3- możesz powierzchnię stożka zmatowić jakimś octem, kwasem itp., 4- ja osobiście te sprzęgła zakładam na kleju do gwintów (ale później żeby je ściągnąć musisz mieć dobry ściągacz do łożysk), 5- jest jeszcze kupa możliwości co niektóre wypisane wcześniej przez kolegów, a tak poza tym nienawidzę tych sprzęgieł

 

no i zapomniałem o bardzo ważnym -złożenie na gorąco -skuteczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...