kris2005 Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 mam suzuki gs 400 rok 78 problem ze składem mieszanki spalanie wynosi 10 l na setke prosze o pomoc jak ustawic skład mieszanki jak odkręce śrube składu mieszanki o 2,5 obrotu to strzela przy dodaniu gazu raz tłunik raz w gażnik jak odkręce o obrót iecej to jest ok ale świeca czarna i pada po jakichś 50 km jak przykręce z powrotem o 2 -2,5 obrotu to długo zchodzi z obrotów aż zgaśnie a motocykl był po wymianie lańcucha rozrzadu, regulacji gazników i zaworów w warsztacie w karbiu prosze o pomoc jeśli ktoś ma jakieś dane do tego modelu z góry dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Najlepiej jak zgłosisz soę do warsztatu, który to robił, ciężko jest tutaj gdybać i zastanawiać się, co jest skasztanione. Dodam jeszcze, że samo ustawianie śrubą regulacyjną na biegu jałowym nie ma prawa dać tak ogromnego spalania. Trzeba sprawdzić też dysze główne, położenie iglicy itp. 10 l na 100? Tyle to pali Bandit 1200 i to z deczka katowany :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2005 Opublikowano 10 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 dysze głuwne są 125 a iglica opuszczona całkiem na dół -co jeszcze mogło by mieć wpływ na takie spalanie? filtr powietrza też wymieniałem. [ Dopisane: 10-07-2005, 21:37 ]dodam jeszcze że jest to wersja 27 KM może dysze sa za duże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Możliwe że są za duże - nie mam danych do 400, tylko do 450 (moja Autodata nie zawiera rocznika 78 ;) ) i tam powinny być 120. Sruba regulacji składu mieszanki na biegu jałowym 2 obroty. Motocykl starszy, nie musisz się tego kurczowo trzymać, nawet te 2,5 czy więcej o których piszesz moze okazać się ok dla tego silnika. I jeszcze pytanko dla upewnienia - na pewno iglica jest ustawiona nisko, czy jej zapinka, bo może dać odwrotny efekt? A jak sie zachowuje sam motocykl, jak przyspiesza, nie ma dziur w gazie itp? Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2005 Opublikowano 10 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 zapinka na iglicy jest założona na górnym rowku czyli zchodzi niżej a moto wchodzi na obroty normalnie nie ma zadnych dziur w gazie ,po odpaleniu na ssaniu ,po chwili wyłączam ssanie i moto normalnie chodzi.a dodam że to spalanie jast przy jezdzie nie przekraczając 100 km/h. [ Dopisane: 10-07-2005, 22:02 ]a czy może podejdą tam gażniki z gs 500 i może to by było najlepsze rozwiazanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Tak, gaźniki z GS500 pasują bez większych problemów. Sprawdź w jakim stanie masz membrany, w GS400 lubią pekąć ze starości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2005 Opublikowano 11 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Dzięki bardzo za informacje ,wczoraj troche poegulowałem i chodzi jak zegarek ,tylko nie wiem jak długo ,póżniej zobacze jak świece wyglądaja jak znowu padnie to będę szukał gażników z500 a membrany są w porżądku tylko to spalanie na poziomie 10l mnie przeraża no i powoli brakuje mi mjejsca na świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Mi po regulacjach GS400 paliło około 4-5 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2005 Opublikowano 11 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 właśnie sprawdziłem świece lewa ok jasno szara - prawa czarna odkręciłem śrube składu mieszanki tak jak na lewym gażniku czyli 2,3/4 obrotu sprawdze jutro jaki przyniesie efekt [ Dopisane: 14-07-2005, 20:49 ]Pawelwitam mam jeszcze jedno pytanko odnośnie mojego gs 400 wyrególowałem gażniki według poad ,odkręciłem śrube składu mieszanki o 2,3/4 obrotu i spalanie sie uspokoiło ,nie wiem dokładnie jeszcze ile spalił bo zatankowałem 10 l do pustego zbiornika zrobiłem 130 km i dopiero przełaczyłem na rezerwę ,wiec przy tych odpalaniach przy regulacji teżcoś tam spalił wiec uznałem to za wynik do przyjęcia.A zmierzam do tego że po tych próbach gdy dojechałem rano do pracy odkręciłem swiece była ok ( beżowa) a teraz byłem na przejażdżce i z ciekawości sprawdziłem świece to czarna jak smoła -więc mam pytanko co jeszcze może być przyczyną takiego stanu ,dodam że jak przykręce śrube składu mieszanki to po odjęciu gazu strzela w tłumik .Za pomoc z góry dzękuje i pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.