Lukasz Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 1. obwód koła nie odczytuj z żadnych tabelek czy wzorów, tylko na asfalcie zaznacz sobie kredą kiedy wentyl znajduje się u dołu koła prostopadle do asfaltu.... potem poprowadz prosto moto aż do momentu kiedy koło zrobi jeden obrót czyli wentyl znowu bedzie u dołu koła. Następnie weź metr, miarke itp. urządzenie do mierzenia i zmierz odległosc pomiedzy początkowym a koncowym zaznaczeniem. Tą odległosć wpisujesz jako obwód koła wyrażony w mm. Jak mimo to będzie źle to rozwiazania musisz szukać w czujniku i magnesie.Po pierwsze, obojetne na jakiej wysokosci umiescisz zestaw - koło sie kręci z taka samą prędkoscią na każdej wysokości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Następnie weź metr' date=' miarke itp. urządzenie do mierzenia i zmierz odległosc pomiedzy początkowym a koncowym zaznaczeniem. Tą odległosć wpisujesz jako obwód koła wyrażony w mm. [/quote']W niektóre liczniki wpisuje się promień koła - urządzonko samo oblicza obwód, wzór znany od lat 8) trzeba zajrzeć do instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 A może poprostu wymienic tarczę orginalnego prędkościomierza na tarcze km/h, wystarczy tylko odpowiednio pozmieniać wartości i problem z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Następnie weź metr' date=' miarke itp. urządzenie do mierzenia i zmierz odległosc pomiedzy początkowym a koncowym zaznaczeniem. Tą odległosć wpisujesz jako obwód koła wyrażony w mm. [/quote']W niektóre liczniki wpisuje się promień koła - urządzonko samo oblicza obwód' date=' wzór znany od lat 8) trzeba zajrzeć do instrukcji.[/quote'] lepsze liczniki rowerowe maja opcje z wpisywaniem obwodu, metoda napewno dokładniejsza, niz pomiar promienia koła "metodami domowymi". Większosc juz nawet oferuje wpisanie obwodu dwóch kół, ale to nie istotne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Jesli pokazuje głupoty to wina leży po stronie nie układu elektronicznego tylko czujnika i magnesu odległość między nimi musi być minimalna dla poprawnego funkcjonowania.... [ Dopisane: Środa Lipiec 06, 2005 9:31 am ]Może spróbuj bardzo popularnych ostatnio i cholernie mocnych magnesów neodymowych takie małe gówienko o rozmierze 4 mm srednicy potrafi podniesc klucz 20tke... [ Dopisane: Środa Lipiec 06, 2005 9:33 am ]Możesz je znalezc na allegro jest tego pelno i nie sa sakramencko drogie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsześ Opublikowano 6 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Okej okej, problem rozwiazany lezal on w promieniu kola a nie srednicy(jak mowil sprzedawca wiec niech go ch***) dzieki za rady i pozdrawiam! [ Dopisane: 06-07-2005, 10:48 ]A może poprostu wymienic tarczę orginalnego prędkościomierza na tarcze km/h' date=' wystarczy tylko odpowiednio pozmieniać wartości i problem z głowy[/quote'] na tarczy tez mam km/h ale mowie tu wyswietlaczu ktory pokazuje mile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.