Dorsześ Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 A wiec moj problem jest taki ze zainstalowalem licznik rowerowy w V-Starze na prodze, niestety licznik myli sie sakramencko nawet po ustawieniu rozmariow kola... co robic? Ma ktos jakis patent na to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 mozliwe ze magnes jest za daleko czujnik (jesli chodzi o normalny licznik elektroniczny rowerowy) ja taki mialem w komarze mylil sie o 20 km/h przynajmniej tak mi sie wydawało bo wątpie zeby komar z pęknientym cylinrem tyle wyciągnął: 65km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsześ Opublikowano 5 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 a czy moze problem lezy w tym ze licznik jest zainstalowany na tarczy hamulcowej a nie na szprychach? I gdzie w ogole powiniene byc ten j****anyt magnes zainstalowany zeby dzialalo to poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 magnes musi byc na ruchomej czesci koła znaczy sie szprychy felga itp. lub bempen, czujnik musi byc nie dalej niz 3mm od magnesu bo innaczej przekłamuje:P w duzych sprzetach jest to prawie nie wykonalne .pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 zainstalowalem licznik rowerowy w V-Starze a w jakim celu instalowałeś ten licznik???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondon Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Powinien być u samej góry szprychy bo wtedy kreci sie z odpowiednia predkoscia co do wielkosci koła :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 nieważne na jakiej wysokości będzie :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 jesli chodzi o moje rozumowanie to harry ma rację. nie wiazne na jakiej wysokości będzie czujnik. częstotliwość z jaką będą się widizeć będzie zawsze taka sama(tj. jeden obrót koła). no chyba że się mylę.problem może tkwić w ustaiweniach samego licznika a w tym temacie to juz sie nei wypowiem ale cały czas nurtuje mnie pytanie po co instalujesz licznik rowerowy do takiego sprzęta???pozdraim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Powinien być u samej góry szprychy bo wtedy kreci sie z odpowiednia predkoscia co do wielkosci koła :-D :-D :-D :-D moze na oponie go zainstalowac, a najlepiej na biezniku?? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsześ Opublikowano 5 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Moj motocykl jak napisalem to V-Star a malo zabawne jest przeliczanie przebiegu z mil na km. zwlaszcza kiedy konczy sie paliwo. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Zawyża? Zaniża? Pokazuje głupoty typu 46km/h a za sekunde 78 zeby po chili było 50? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsześ Opublikowano 5 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 zaniza i to bardzo, chociaz zdaza mu sie tez pokazywac glupoty...co robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Hmm... Jeśli to wina w obliczeniach komputerka to nic niezrobisz jak go niewymienisz...Ale może się zdażyć że kontaktron nieotwiera się za każdym razem, lub kabel jest gdzieś uszkodzony (przetarty albo rozerwany wewnątrz)W Romeciku kiedyś niemogłem dojść z tym do ładu (gubił impulsy i pokazywał co jakiś czas połowę prędkości) pomogło dopiero zainstalowanie magnesu neodymowego wymontowanego z jakiegoś twardego dysku ;) Rozumiem że niewpisałeś zamias obwodu średnicy twojego koła albo zmiany jakiejś jednostki - takie głupie błędy też się czasem zdarzają :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsześ Opublikowano 5 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Wszystko wpisalem dobrze...mam nadzieje no ale dzieki za rady jutro zakupie stosowna ilosc piwa i bede z tym walczyc od now :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 brys ma racje wiekrzy magnes zwiekrzy szanse dokładniejszego pomiaru bo standardowe magnesy są zabujszo małe i nieskuteczne w motorach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.