Skocz do zawartości

regulator napiecia od TZR`y do TDR`y


zima
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej

nie bede opisywal problemu,zrobilem to w poscie przedwczoraj n.t.elektryki.

pytanie laika,czy mozna zmienic w TDR`ce regulator na reg.z TZR`y i jak to sprawdzic czy bedzie pasowal (nie mam pojecia jakie parametry musi spelniac)

jesli ktos kiedys cos podobnego zrobil i podzieli sie doswiadczeniami bede zobowiazany

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

dzieki za odzew

zdjecia moglbym wrzucic dopiero wieczorem wiec poszperalem w sieci i znalazlem cos takiego

http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...8344c6995e903b4

jak widac to jest reg. od GPZ750 lub CB250

http://www.hondaspares.com/newparts/detail...D=102502&mydep=

taki wlasnie ktos wstawil do mojej TDR`ki

mam regulator tej samej firmy "shindengen" model SH239 1.5.1.ktory fabrycznie jest do TZR 125 (sprawdzalem w sieci)

z mojego starego wchodzi 6 przewodow (czer,czar,ziel,3*bial)

zielony dochodzi do aku

czer polaczony z czarnym dochodzi do stycznika przy aku (stycznik byl wymieniany)

3 biale wchodza do alternatora

w tym do TZR jest rowniez 6 przewodow(3 biale polaczone w jedna kostke

czer,czar i braz polaczone w druga kostke)

mam nadzieje ze przedstawilem to na tyle obrazowo ze jestes w stanie rozwiazac ta lamiglowke

pozdrawiam

 

taki jest fabryczny do TDR

http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...roducts_id/3369

 

pytales o alternator

nieruchome uzwojenie w srodku wirujacy magnes (mam nadzieje ze to miales na mysli)

jeszcze raz pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z mojego starego wchodzi 6 przewodow (czer' date='czar,ziel,3*bial)

zielony dochodzi do aku

czer polaczony z czarnym dochodzi do stycznika przy aku (stycznik byl wymieniany)

3 biale wchodza do alternatora [/quote']

 

byl zle podlaczony, ale (raczej) to nie wyrzadzilo szkod

 

biale ok, czerwony ok, zielony ok, czarny powinien byc podlaczony pod + dopiero po wlaczeniu stacyjki, a nie bezposrednio pod aku

 

 

w tym do TZR jest rowniez 6 przewodow(3 biale polaczone w jedna kostke

czer' date='czar i braz polaczone w druga kostke) [/quote']

 

podlaczasz:

- biale do alternatora (obojetnie jaki z jakim)

- czerwony bezposrednio na + aku, czyli moze byc pod przekaznik rozrusznika

- brazowy bezposrednio na - aku

- czarny pod + po wlaczeniu stacyjki (pogrzeb w instalacji i znajdz takowy przewod)

 

jak masz schemat instalki TDRy to zapodaj linka

 

 

p.s.

 

 

ten regler mi wogole nie pasuje do Twojej instalki, chyba, ze we wtyczce sa: 3 fazy (biale), wychodzi +, a masa jest na obudowie - bo sa tylko 4 konektory, ale nie sadze. watpliwosci rozwialby schemat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczyscilem styki,popsikalem WD40,naladowalem aku,odpalilem i po kilkuminutowej jezdzie sprawdzilem ladowanie jest ok.14.5V,wiec wszystko wrocilo do normy ale bede mial uwage na niego i pogrzebie jeszcze w tych kalbach od reglera

dzieki za pomoc

 

P.S.jak cos znajde od TDR to wrzuce ale z tym modelem jest BIIIIG problem w necie,zupelnie nie wiem czemu...

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...