Skocz do zawartości

zima

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    geopolityka,podroze,pilka nozna
  • Skąd
    cork city irlandia

Osiągnięcia zima

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ja ostatnio w centrum miasta jechalem za gosciem, ktory sie wiózł jakims wielkim 4*4, na 1.skrzyzowaniu nie wrzuca migacza,na 2. to samo...mysle pojade sobie chwilke za nim i zobacze ile mozna:-) 6 skrzyzowan bez migacza i zrezygnowalem,kierownice mi bujalo,tak mi rece opadly :roll: pozdro
  2. Jeżeli pływak steruje zaworkiem za pomocą igły to poziomu nie ustawisz. Wtedy pływak nie posiada blaszek' date=' takie gaźniki też są.[/quote'] to jest wlasnie taki gaznik z metalowa iglica w komorze,ktora odcina doplyw paliwa. pozdro
  3. czyli nalezy ustawic poziom paliwa w komorze plywakowej.no to na tym gdzie jest plywak moja wiedza sie konczy,niestety bez teoretycznego wykladu nie dam rady...jesli komus sie chce wylozyc procedure bede wdzieczny,jesli nie "no problem" dziekuje za pomoc i pozdrawiam
  4. widzialem tez zdjecia z wiatraczkiem od komputera zainstalowanym na regulatorze pozdro
  5. a jak to naprawic?wydaje mi sie ze przy plywaku nic nie grzebal ale...kto wie
  6. dobrze ze sobie wyjasnilismy kwestie tepakow:-) pozdrawiam goraco
  7. witam kumpel ma taki problem ze skuterem wycieklo przez noc paliwo(po wczesniejszym kreceniu przy gazniku przez niego), stwierdzil ze jest do wymiany gaznik.mowie mu "kreciles,warto zajrzec",co sie okazalo,paliwo przelewa sie do filtra powietrza 8O ,czy ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem? za pomoc dziekuje w imieniu madrego kolegi :lol: pozdro
  8. dokladnie.przeczysc najpierw styki.ja tak zrobilem i uzylem pozniej WD40,odpalilem i ladowanie jest....napisz jak efekt pozdro
  9. wyczyscilem styki,popsikalem WD40,naladowalem aku,odpalilem i po kilkuminutowej jezdzie sprawdzilem ladowanie jest ok.14.5V,wiec wszystko wrocilo do normy ale bede mial uwage na niego i pogrzebie jeszcze w tych kalbach od reglera dzieki za pomoc P.S.jak cos znajde od TDR to wrzuce ale z tym modelem jest BIIIIG problem w necie,zupelnie nie wiem czemu... pozdro
  10. ja mam w mojej TDR otwor(ok.4-5mm) w ktory wkrecona jest srubka,kumpel moj ma TZR (podobny silnik) i ma wykrecona srubke? jesli otwor jest do odprowadzania wody to dlaczego ja mam zakrecony? pozdrowka
  11. hej dzieki za odzew zdjecia moglbym wrzucic dopiero wieczorem wiec poszperalem w sieci i znalazlem cos takiego http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...8344c6995e903b4 jak widac to jest reg. od GPZ750 lub CB250 http://www.hondaspares.com/newparts/detail...D=102502&mydep= taki wlasnie ktos wstawil do mojej TDR`ki mam regulator tej samej firmy "shindengen" model SH239 1.5.1.ktory fabrycznie jest do TZR 125 (sprawdzalem w sieci) z mojego starego wchodzi 6 przewodow (czer,czar,ziel,3*bial) zielony dochodzi do aku czer polaczony z czarnym dochodzi do stycznika przy aku (stycznik byl wymieniany) 3 biale wchodza do alternatora w tym do TZR jest rowniez 6 przewodow(3 biale polaczone w jedna kostke czer,czar i braz polaczone w druga kostke) mam nadzieje ze przedstawilem to na tyle obrazowo ze jestes w stanie rozwiazac ta lamiglowke pozdrawiam taki jest fabryczny do TDR http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...roducts_id/3369 pytales o alternator nieruchome uzwojenie w srodku wirujacy magnes (mam nadzieje ze to miales na mysli) jeszcze raz pozdro
  12. hej nie bede opisywal problemu,zrobilem to w poscie przedwczoraj n.t.elektryki. pytanie laika,czy mozna zmienic w TDR`ce regulator na reg.z TZR`y i jak to sprawdzic czy bedzie pasowal (nie mam pojecia jakie parametry musi spelniac) jesli ktos kiedys cos podobnego zrobil i podzieli sie doswiadczeniami bede zobowiazany pozdrawiam
  13. tez tak myslalem ze za maly jest aku ale czy to moze byc przyczyna? czy moze to byc spowodowane zwarciem w instalacji. juz myslalem ze po problemie (ze swieca) a tu wyskoczyla ta instalacja i nie wiem co z tym dalej,czy metoda prob i bledow (wymienic akumulator,pojezdzic,jesli wciaz zle to zmienic regulator....sam nie wiem) dzieki za pomoc
  14. A jak zgasł to akumulator był ok czy rozładowany??? Sprawdzałeś ładowanie miernikiem? w ten sam dzien nie mialem czasu bo juz bylem spozniony do pracy a na drugi dzien na aku bylo 12.5V w momencie jak wciskam "start" spada do ok10V ale nie buja(rozrusznik kreci) wydaje mi sie ze cos jest z ladowaniem bo stalo sie to wieczorem w chwile po tym jak wlaczylem swiatla,dzien wczesniej bylo okej bo jezdzilem bez swiatel,ale czuje ze jak wlaczam swiatla to cos jest nie tak czym to moze byc spowodowane?? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...