zima Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 hejnie bede opisywal problemu,zrobilem to w poscie przedwczoraj n.t.elektryki.pytanie laika,czy mozna zmienic w TDR`ce regulator na reg.z TZR`y i jak to sprawdzic czy bedzie pasowal (nie mam pojecia jakie parametry musi spelniac)jesli ktos kiedys cos podobnego zrobil i podzieli sie doswiadczeniami bede zobowiazanypozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 ile kabli do niego wchodzi?jakiego typu to jest alternator? zrob fotke jak mozesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zima Opublikowano 4 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 hejdzieki za odzewzdjecia moglbym wrzucic dopiero wieczorem wiec poszperalem w sieci i znalazlem cos takiegohttp://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...8344c6995e903b4jak widac to jest reg. od GPZ750 lub CB250 http://www.hondaspares.com/newparts/detail...D=102502&mydep=taki wlasnie ktos wstawil do mojej TDR`ki mam regulator tej samej firmy "shindengen" model SH239 1.5.1.ktory fabrycznie jest do TZR 125 (sprawdzalem w sieci)z mojego starego wchodzi 6 przewodow (czer,czar,ziel,3*bial) zielony dochodzi do akuczer polaczony z czarnym dochodzi do stycznika przy aku (stycznik byl wymieniany)3 biale wchodza do alternatoraw tym do TZR jest rowniez 6 przewodow(3 biale polaczone w jedna kostkeczer,czar i braz polaczone w druga kostke)mam nadzieje ze przedstawilem to na tyle obrazowo ze jestes w stanie rozwiazac ta lamiglowkepozdrawiam taki jest fabryczny do TDRhttp://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...roducts_id/3369 pytales o alternatornieruchome uzwojenie w srodku wirujacy magnes (mam nadzieje ze to miales na mysli)jeszcze raz pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 z mojego starego wchodzi 6 przewodow (czer' date='czar,ziel,3*bial) zielony dochodzi do aku czer polaczony z czarnym dochodzi do stycznika przy aku (stycznik byl wymieniany) 3 biale wchodza do alternatora [/quote'] byl zle podlaczony, ale (raczej) to nie wyrzadzilo szkod biale ok, czerwony ok, zielony ok, czarny powinien byc podlaczony pod + dopiero po wlaczeniu stacyjki, a nie bezposrednio pod aku w tym do TZR jest rowniez 6 przewodow(3 biale polaczone w jedna kostke czer' date='czar i braz polaczone w druga kostke) [/quote'] podlaczasz:- biale do alternatora (obojetnie jaki z jakim)- czerwony bezposrednio na + aku, czyli moze byc pod przekaznik rozrusznika- brazowy bezposrednio na - aku- czarny pod + po wlaczeniu stacyjki (pogrzeb w instalacji i znajdz takowy przewod) jak masz schemat instalki TDRy to zapodaj linka p.s. taki jest fabryczny do TDR http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/...roducts_id/3369 ten regler mi wogole nie pasuje do Twojej instalki, chyba, ze we wtyczce sa: 3 fazy (biale), wychodzi +, a masa jest na obudowie - bo sa tylko 4 konektory, ale nie sadze. watpliwosci rozwialby schemat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zima Opublikowano 11 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 wyczyscilem styki,popsikalem WD40,naladowalem aku,odpalilem i po kilkuminutowej jezdzie sprawdzilem ladowanie jest ok.14.5V,wiec wszystko wrocilo do normy ale bede mial uwage na niego i pogrzebie jeszcze w tych kalbach od regleradzieki za pomoc P.S.jak cos znajde od TDR to wrzuce ale z tym modelem jest BIIIIG problem w necie,zupelnie nie wiem czemu... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.