PGR Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 A cały reflektor od europejskiego różni się tylko gniazdami żarówek :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Dzięki SirAdam i PGR za info. U mnie z przodu potrzeba jedej żarówki H4. Klosz lampy mam szklany, odbłyśnik jest plastikowy. Zrezygnowałem z tej 130/90 na rzecz 100/55W NARVA P45. Power2Night dla mnie jest za droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 obadaj czasem czy Ci się nie matowi odbłyśnik od tej żarówki bo jest taka opcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 @PGR ma racje, od temperatury moze zmatowiec zwierciadlo w reflektorze.Miej oko na to @Yosarian SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Louis może.. sprawdzałeś :?:Nie dość' date=' że do Berlina jakoś mi nie po drodze, to jeszcze brak takich żarówek w ofercie :D . Albo to nie są 45W/45W tylko 45W/40W..... muszę wyciągnąć i sprawdzić. Najlepiej byłoby chyba wymienić obsady w reflektorach, tylko nie wiem czy to możliwe. Wydaje mi się, że trzeba by całe odbłyśniki albo nawet reflekory.[/quote'] Vlaad, Don't worry ! Przeczytaj to, miałem taki sam problem. Jak chcesz wiedzieć dokładnie jak toz robić please call. Moja VFR (wersja japońska) posiada lampę, która jaest dzielona na pół. Oba szkła są takie same a różnią się tylko symetrią. Już na wstępie chcę powiedzieć, że przy włączonych światłach mijania świeca się dwa reflektory. Żarówki w reflektorach (bardzooooo nietypowe) H4 12V 45/45 W. Dostępne tylko za granicą (Japonia, Kanda, USA). Różnią się nie tylko mocą ale i bazą żarówki (okrągły pierścień) Pierścień ma pod innym kątem rozstawione nóżki dolne. Kupiłem dwie żarówki H4 60/55W typowe. Po rozlutowaniu pierścienia z oryginalnej żarówki i założenia go na nową wszystko jest ok. Nie wiem tylko czy różnica pomiędzy oryginalnymi, a nowymi H4 w tym wypadku 20 W na dwóch żarówkach będzie bardzo odczuwana przez mój alternator. Z moich ustaleń wynika, że żarówki 45/45W były montowane do Hondy VFR 750 (1990-2001) i Honda Paneuropean. W stanach żarówka jest droga bo kosztuje jakieś 26 $. W Boldorze krzykneli mi 150 PLN za sztukę. Późńiej podam stronkę internetową gdzie wyjaśnione jest jak można przerobić żarówkę H4 45/45 na H4 60/55 aby wszystko grało.Dużo ludzi w USA i Kanady narzeka na to rozwiązanie bo nietypowe żarówki można kupić tylko u dealerów motocyklowych. Sami amerykanie przerabiają żarówki... Na mój pomysł wymiany bazy żarówki wpadłem sam i przy pomocy palnika i lutownicy wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Czyżby nie tylko Polacy potrafili kombinowac i robic coś z niczego :?: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Obiecałem ... http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/Jeff'...tion%20page.htm To trochę inny patent na przeróbkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.