Gość alekg Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Witam. Nazywał się Alek Gawron. Po 8 latach na Awo Simsonie przesiadłem się w tym roku na Mkę (oryginał na półbębnach). Zrobiłem około 250 km po remoncie (drugi szlif). Mam pewien ból. niemiłosiernie strzela w wydechy na wolnych obrotach ... czy to jej urok? czy zawory źle dotarte lub źle ustawione? Nie wiem... Drugie pytanko, czy ma ktoś namiary na człowieka z Wrocławia , który przewija prądnice Mkowe na 12V i odsyła wraz z regulatorem? Będę wdzieczny za odpowiedź Pozdrawiam,Alek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 WitamNoto jak jezdzisz na opóznionym zapłonie ??Opisz to jakos inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 albo za pozny zaplon, albo wypalone wydechy albo za bogata mieszanka, i poki co na ta ostatnia wersje bym stawial...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alekg Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Hey, masz na myĹli regulację gaŸników? Zafundowałem sobie chińskie na dzieńdobry. Pięknie chodzi na nich ... no ale może faktycznie nie dokońca wyregulowałem. Alek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Sprawdź przerwę na przerywaczu (powinna być około 0,4-0,5 mm), ma to ogromny wpływ, a potem czy odbija ci sprężyna na opóźniaczu zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.