Ziggy Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Witam!Od niedawna pojawil mi sie pewien problem z eReFką.A mianowicie : słabo ciągnie. Tzn. nagłe odkręcenie manetki,czy to przy 3 czy 7-8 tyś obr. powoduje wydanie zmulonegoodgłosu Buuuuuu i bardzo powolne,lecz bez szarpnięć,rozpędzanie.200 poleci, ale z oporami, jazda z pasazerem to mordęga,pozatymzaczęła wpieprzac o 1-1,5 L paliwa więcej, tzn kolo 8 L.Nie przypuszczam aby to byla wina przedniej zębatki większej o 1 ząb,(14-->15). Filtr powietrza, mimo ze nie najczystszy, chyba tez odpada.Dziś go wyjąłem, przelecialem się bez ale dzieje się to samo . :)Jakies 1500 km latalem z przelotowym tlumikiem jeżdząc bardzospokojnie wiec nie przypuszczam podpalenia zaworów i straty kompresji..Ale kto wie.... Po dzisiejszym rajdzie bez filtra wyjalem swiece,środek szarawy a elektrody też szarawe z niewielkimi białymi śladami.Nie zaolejone. Moto pali zawsze bez problemu,trzyma rowne obroty,a gdy sie rozgrzeje, pyrka bardzo rownomiernie na wolnych obrotach.Aha, tak jakby minimalnie rzygało olejem z odmy, bo przewod spustowywychodzący od dołu obudowy filtra powietrza jest upaprany. Nie wiem co to moze byc, hmmm.Moze ktoras z dysz paliwa albo powietrza w gazniku? Gazniki do synchro?Pompka paliwa nie wydala (raczej odpada)?Wyciągnięty rozrząd i przestawiony przez to zapłon? W każdym razie dzieje sie to w momencie odkrecania manetki.A zauwazylem nawet, ze jak odkrecam (powiedzmy przy 7 tyś)manetke do połowy to nieco szybciej przyspiesze, niz odkreciłbymją na maxa..... Prosze o rady i z góry dziękuję ! Jeśli do rozwiązania zagadki bedziecie potrzebować jakichś szczegółów, natychmiast je dodam ! Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 w jakim stanie są przepustnice i membrany w gaźnikach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziggy Opublikowano 29 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 PROC : nie mam pojęcia.Moto ma 50 kkm przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Dla mnie jest to jakiś problem z gaźnikami i na nich bym się skupił w pierwszej kolejności. Może jak miałes przelotowy wydech to ktoś wcześniej regulował do niego gaźniki :?: Założył większe dysze albo np: podniósł iglice. Teraz jak masz założony oryginalny wydech to motocykl się zalewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziggy Opublikowano 30 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Co do wydechu, moto kupilem z seryjnym tlumikiem i wszystko bylo ok.Przelotowke zalozylem ja i ja ją zdjąłem wiec nie było jakichs kombinacji z dyszami itp. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 ja bym stawiał na membrany.możliwe ze jakaś ma małe pęknięcie (nieszczelność) przez co przepustnica podciśnieniowa nie reaguje odpowiednio szybko bo nie wytwarza się odpowiednie podciśnienie. Zapchane dysze raczej odpadają.Jeśli zapchałaby się dysza główna to motocykl nie chodził by już od około 3tyś obr nie wkręcał by się na obroty chodził nierównomiernie.a jeśli dysza wolnych obrotów to miał by nawet kłopot z odpaleniem. Nie jest to też problem synchronizacji - nie ma ona znaczenia w wyższym zakresie obrotów a jak piszesz że: "trzyma rowne obroty,a gdy sie rozgrzeje, pyrka bardzo rownomiernie na wolnych" to znaczy że synchro jest OK. RF ma pompę paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziggy Opublikowano 30 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Jest pompka elektryczna, dzis sprawdze jeszcze filterek,ten umieszczony na koncu rurki w baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.