tomason2 Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Na jedno wychodzi. Zawalony więc zmniejszyła sie "pojemnośc układu" Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan_007 Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 mam ogara 200 i jak wiecie zeby zwiekszyc jego moc wyciaga sie z ruru wydechowej tak zwany pierdzik i aszyna jest wtedy mocniejsz pytanie co zrobic zeby ogar zrobil sie ciszy a nie stracil na mocy nie rób zadnych dziur nic nie wyjmuj, skruć kolanko wchodzące do tłumika zwiekrzysz pojemnosc tłumika nie zwiekrzająć chałasu moc powinno przybyc. kolanko ma wchodzic tylko 3-4 cm do tłumika. Właśnie tak zrobiłem w Ogarze 200 i naprawde to dało troche więcej mocy , szybciej przyśpieszał ale prędkość max się chyba nie zmieniła. :notworthy: Ale po jakimś czasie przyzwyczaiłem się i wszystko było po staremu. Aha i ja jeszcze zrobiłem większo dziure tam na tym krutkim kolanku co łączy cylinder z gaźnikiem , (zamiast takiej dziurki zrobiłem większy kwadratowy otwór) i to też dużo dało. 8) pozdro :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Najnormalniej w świecie oddławiłeś silnik. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Na jedno wychodzi. Zawalony więc zmniejszyła sie "pojemnośc układu" Nie był zawalony :] Wtedy czysty był - świerzo po remoncie... (chyba nieczytałeś dokładnie posta)Zawalony był przed sprzedażą - po wyczyszczeniu zdażało mu się bujnąć 75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Nie był zawalony :] Wtedy czysty był - świerzo po remoncie... (chyba nieczytałeś dokładnie posta) Gdzie tak napisane jest ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Plocho napisał:Redas napisał:jeżeli zdejmiesz tlumik to tylko bedzie glosniejszy i zarazem słabszy. A jak np wywale wszystko z dyfozura to straci na mocy ?? Bo czlowiek w Rapidze mowil ze takie zabiegi zamiast podneisc moc moga bardzo oslabis sprzeta... wiec jak to jest?? pzdr Facet ma całkowitą racje.Musi byc tłumik w 2-takcie.Mozecie nawet w necie poczytac sobie o silnikach dwusowowych i jak obliczyc rozmiar i jakie wzory podstawic do budowy tlumika.To nie jest takie proste zdjac tłumik wtedy on jest glosniejszy i tobie moze sie wydawac ze przez to jest silniejszy.Wiem to po sobie bo jak mialem motorynke to sam probowalem jezdzic na dzialce bez tlumika ,ale jeszcze gorzej chodzila niz z tlumikiemWyjmowałem wszystko z dyfuzora w kazdej 2t japonii jaka miałem. W TS dało to lepszy efekt niz cylinder tuningowy, a w DT tez sporo podniosło osiągi. Ogolnie te wszystkie kryzy i siatki w dyfuzorach sa uznawane jako blokady. Tansze wydechy tuningowe maja nawet identyczny ksztalt jak seryjne tylko sa w srodku puste!!!! :lol: W ogarze itp. bym jednak wydechu nie tknął bo tam nie ma gruchy i to wszystko działa na troche innej zasadzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 Gdzie tak napisane jest Jest napisane, że z wkładem lepiej przyśpieszał a bez zwiększał się vmax - mowiac inaczej z wkładem moment wypadał na niższysz obrotach niż z wkładem. Gdy był brudny to ani nie jechał szybko ani nie przyśpieszał... Poprostu bujał się powoli do tych 60km/h... Chyba za mało czytam bo wiedzę, że nieumiem się jasno wysławiać :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 ja wydech ogara 200 przerobilem w taki sposob ze wyjalem pierdzik, wzialem toporek i zrobilem pare dziur na bokach. musze przyznac ze dzwiek byl niczym w wsk 125 ale bardzo glosny(zreszta on zawsze byl glosny) i mocy naprawde duzo mu przybylo. cale wyjecie wkladki nic ci nie da, znacznie pogorszy osiagi- motor bedzie sie wkrecal tylko na jalowym i troche na jedynce, potem zamiast przyspieszac to ci bedzie zwalnial. samj to probowalem pare razy i nie polecam. rozwiercic tlumik ale bez przesady... a zeby podniesc moc i zarazem wyciszyc to w motorach tej "generacji" to chyba zbyt bardzo niemozliwe. nigdy sie zreszta nie zastanawialem nad tym. ja z hondy wywalilem dlawiki bo byla za cicha. nic to na mocy nie dalo, ale jest teraz przynajmniej glosniejsza. Chyba za mało czytam bo wiedzę, że nieumiem się jasno wysławiać najlepszym sie zdarza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.