Gość Arbuz Opublikowano 3 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2003 czescbardzo prosze o jakies materialy na temat zakladania gaznikow Jikov w uralach... mam jikovy ale jakos sa lipnie zainstalowane.(na poxipol) w uralu. Takie przejscowki ze bania mala... :lol: slyszalem o jakichs gumach od garbusa? Ale na czym to polega? Mozecie mi powiedziec jak je dobrze zalorzyc? potrzebuje wiadomosci o tych gaznikach....... Macie jakies materialy.? z dyszami chyba nie mam problemu, poniewaz jezdzilem juz i osiagal z 90 km/h to chyba dobrze? druga sprawa jest taka ze z jednego gaznika leci mi paliwo ta dziurka na dole. jak moto troche postoi i sie troche nim pobuja to az lec ciurkiem prawie ...czy mozliwe, ze to wina kranika przy baku?pozdrawiam :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 3 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2003 Witam wszystkie dostępne informacje sa na stronie http://www.motorz.motocykle.org Przeczytaj artykuł o gaźnikach w rusku.Z tym cieknącym gaźnikiem to prawdopodobnie zawór pływaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arbuz Opublikowano 4 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2003 dzieki Pipcyk!mam jeszcze pytanie: czy ma znaczenie "odleglosc" miedzy gaznikiem a glowica? moge zalorzyc bezposrednio gaznik ? bez kanalu dolotowego? :)pozdrawiam i przepraszam za moje glupie pytania :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 5 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2003 Długość kanału dolotowego ma zasadniczy wpływ na pracę silnika.Dlatego powinno się nie zmieniać tej wartości. Napisałeś :dzieki Pipcyk!mam jeszcze pytanie: czy ma znaczenie "odleglosc" miedzy gaznikiem a glowica? moge zalorzyc bezposrednio gaznik ? bez kanalu dolotowego? :)pozdrawiam i przepraszam za moje glupie pytania :D :D Kanał dolotowy jest w głowicy i ma optymalnie dobraną długość. Tak więc nowe gaźniki musisz zamontować podobnie jak oryginalne. Poza tym musisz jeszcze zrobić izolację termiczną. Zabezpiecza ona gaźnik przed nagrzewaniem się od gorącej głowicy. W rozwiązaniu fabrycznym jest to po prostu gruba podkładka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 5 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2003 Jeszcze jedno. Jeżeli zamierzasz kupować gaźniki to w handlu sa dostępne gaźniki do CZ 350.Są one identyczne jak jawowskie różnią się tylko sposobem mocowania. Mają po prostu kołnierz który idealnie pasuje do ruskiej głowicy. Tak więc nie trzeba prawie nic przerabiać. Niestety kosztują około 110 zł sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arbuz Opublikowano 5 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2003 dzieki, ale nie mam zamiaru (czyt. kasy) aby kupic nowe gazniki. bede meczyl sie z tymi. mozesz mi jeszcze ppowiedziec o tym zaworze plywaka??? jestem ciemny jak tabaka w rogu.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 6 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2003 Zawór pływaka utrzymuje odpowiedni poziom paliwa w komże pływakowej.Steruje nim pływak. Szczelność zaworu można łatwo sprawdzić.O ile dobrze pamiętam w jawie z zaworka wystaje taki mały trzpień który opiera się o pływak.Trzeba zdjąć całą komorę pływakowa, i odkręcić kranik paliwa. Powinno się polać paliwo z zaworka. Teraz powoli unosimy pływak aż do ledwo wyczuwalnego oporu. Paliwo powinno przestać płynąć. Jeżeli zaworek jest sprawny to może się ewentualnie zacinać gdzieś pływak.Jeżeli zaworek jest nieszczelny to się go po prostu wymienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzytwa Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Jak pisałem u Hucka o gaźnikach Jikova z mocowaniem na gumy od Garbusa, nie wiedziałem, że Pepiki robią już gaźniki z poziomym kołnierzem pasujące idealnie do ruska. Tak więc problem przejściówki i gumy od VW odpada. Koszt takich gaźników to 100 zł za szt (kupowałem 2 szt w lutym). Kiedyś kombinowanie miało sens, bo dostępne były ze starych zapasów po starych cenach gaźniki od CZ w cenie 150zł/komplet. Tak więc obecnie uważam, że lepiej kupić oryginalne, nowe ruskie gaźniki z okrągłymi przepustnicami - ta sama cena i nie trzeba kombinować z dyszami. Najlepiej byłoby zapakować chińskie, ale te kosztują 250 zł/szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 ja do emki zalozylem z dniepra i moim zdaniem moc lekko spadla, a moze mi sie wydaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.