Gość kazio Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Cześć kupiłem jakiś czas temu Yamahe yz 426 motorek chodzi idealnie pali od kopa w silniku nic nie stuka olej zmieniałem jakiś miesiąc temu jezdze moze raz na tydzień ale za to jakies 50 kilometrów ostatnio sprawdzam stan oleju i było na połowie miedzy min-max czy może juz czas wymienić tłok czy tak ma być dodam że kompresje ma bez dekompresatora nie nacisne kopki :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 W przypadku, gdy olej był zmieniony na syntetyczny, a wcześniej w silniku był mineralny(lub odwrotnie),to bedzie brał olej i to jest normalne.Tylko nie wiem czy to troszke nie za duże zużycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 to 4T ??? myslalem ze YZ sa tylko 2T :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 to 4T ??? myslalem ze YZ sa tylko 2T Sa też 4t tyle ze na koncu mają końcówke F ale 400 426 i 450 są tylko 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyścigowy ślimak Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 A ja miałem jakiś czas temu następującą przygode:Wlałem do mojej DR-ki 350'93 Mobila Racing 4t(wcześniej nie wiem co było ale moto miało 18tys.przebiegu i było bardzo zadbane)...póki jedziłem spokojnie-zero brania oleju...jak zacząłem nieco ostrzej zaczeła brać coś koło 2-3setki na ok.300km.W sumie myśle sobie ma prawo bo męczyłem ją wtedy potwornie...mija troche czasu i przy kolejnej wymianie wlewam GPS-a Castrola...następnie kontroluje co kilkaset km i co?zero zużycia...poziom stały mimo że silnik garowałem znowu dość mocno.Jaki z tego morał?:...a np.taki że olej olejowi nierówny(oba pełne synt./stworzone przez dwie b.poważne firmy w tej branży) :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 no u mnie w DR tez bralo olej ale okazalo sie ze simering poszedl przy kopce i przy jezdzie po prostu go wydmuchiwalowymienilem simeringa i wszystko ejst okpopatrz czy nei masz zadnych wyciekow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.