Skocz do zawartości

DT80 30KM??


necko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Przegladajac jedno motoryzacyjne forum natkanalem sie na taka dyskusje (ankiete) http://www.forum.moto-portal.pl/viewtopic.php?t=5882

Ale chyba ludzie tam piszacy nie maja wiecej niz 13-14 lat i marna wiedze. Moim zdaniem p...nie kotka za pomoca mlotka, 20KM w DT80 moim zdaniem bajka dla malych dzieci a co dopiero 30 :-D

co sadzicie o tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

calkiem fajna dyskusja : )) jeden mowi ze chce inny mowi ze sie da "w serwisie" , jescze inny ze za takie pieniadze sie nie da ale wogole sie da... tylko jeden powiedzial ze nie da rady hehe

 

ok a jak ja mam domowym sposobem wyciagnac 60 KM z mojej CMki i 150 z Virazki ??? p.s. mam na zbyciu 30 zł :banghead: :banghead:

 

Pozdrawiam

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba ludzie tam piszacy nie maja wiecej niz 13-14 lat i marna wiedze

Dokładnie zobaczcie na proces rejstracji.

Ja sobie Hma zrobie do 60 KM wraz ze swietnym dołem :banghead:

 

Zgadzam Się na te warunki i mam powyżej 13 lat

 

Zgadzam Się na te warunki i mam poniżej 13 lat

 

Nie zgadzam się na te warunki

Normlanie mnie rozwalili chłopaki wiec sie poswieciłem i wypowiedziałem.

Widze że chyba zacznie sie jak z 4um u agnieszki ( starzy 4umowicze wiedzą o co chodzi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalek fajnie ze sie poswieciles i "pozamiatales" gowniazerie :banghead:

A propos ogolnie tych pomiarow, to wiekszosc pseudo-tunigowcow-magikow wymysla sobie dane z kosmosu a hamownie to tylko na zdjeciu widzieli bo cos mi sie wierzyc nie chce ze jak ktos zaklada np. sportowy dyfuzor+ tlumik to zaraz jedzie sobie zmierzyc ile koni wiecej ma. A szacujac sobie to kazdy dodaje zasze kilka wiecej, ot taki maly wywodzik :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wogle u Mielocha są tacy fachowcy ze mi wmawiali że wszytkie bety mają silnik minarelli AM i jescze mówili żebym sie z nimi nie kłucicł bo lepiej wiedzą <wielki lol> a ja stałem przed rozebranym silnikiem a obok Stał HM z minarelli i ni w ząb nie były podobne do siebie i tłumacze najpierw jakies pani później panu z servisu a oni i tak wiedza lepiej bo to przecież servis jest <znowu lol>

A ja sobie chciałem zamówić poprostu tuningowy cylinder i nie dało rady bo nie dogadałem sie z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie do 60-65km/h ma super przyspieszenie a powyżej to trzeba długo jechać i wolno się rozpędza na rostej drodze(a rozpędziłem się nią do 90km.h a ponoć wczesniejszy posiadacz tego moto jechał prawie 100km/h-Ostro musiał bujac moto) Pozdro

 

 

PS>A możesz mi powiedzieć ile by kosztował taki tuning 70 + gaznik 19 + wydech pusty(najwyzej bez pustego wydechu) Tak miejwięcej bo kase zbieram:D:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kumpel kupił zestaw 80 Malossi za 700zł.

Po tej modyfikacji miał dużo lepszego kopa, na 2 miał takiego buta jak wcześniej na 1, ale mocowanie trzpienia tłoka (chyba dobrze napisałem) było kiepsko zrobione i zawleczka porysowała cały cylinder i wszystko poszło w h*j.

 

Ile kosztuje gaźnik, to nie wiem...

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke off topic, czy w waszych 50/80 przy ostrym dodaniu gazu (bez wstawania, przesiadania sie do tylu i podrywania kiery) moto idzie na kolko, albo podrywa sie chociaz :?: moze glupie pytanie ale chce ciekawosc zaspokoic :mrgreen: w mojej DT80 '87 (gaznik mikuni, pusty dyfuzor, koncowka gianelli) na jedynce i dwojce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke off topic, czy w waszych 50/80 przy ostrym dodaniu gazu (bez wstawania, przesiadania sie do tylu i podrywania kiery) moto idzie na kolko, albo podrywa sie chociaz  moze glupie pytanie ale chce ciekawosc zaspokoic  w mojej DT80 '87 (gaznik mikuni, pusty dyfuzor, koncowka gianelli) na jedynce i dwojce...

No jasne a co to za problem.

Ja nie wiem kiedy wrescie ludzie pogodza sie z tym że dt to słaby i cięzki motocykl starej konstrukcji. Ja też go miałem i wiele innych a z jesze wiecej miałem do czynienia i wiem co mówie. Silnik DT ma tylko 2 zalety trwałośc i w mire jest elastyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem kiedy wrescie ludzie pogodza sie z tym że dt to słaby i cięzki motocykl starej konstrukcji

ja sie z tym juz dawno pogodzilem, sprzet sluzy glownie do lajtowych przejzdzek, w ciezszy teren/ tor toto sie nie nadaje kompletnie.

 

Silnik DT ma tylko 2 zalety trwałośc i w mire jest elastyczny

dokladnie i miare latwy do naprawy!

 

A o dawanie na kolko pytam zeby miec punkt odniesienia jakis, porownac z innymi DT bo sa rzeczywiscie krowiaste troche i moze nie kazda to potrafi :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahahah 30 KM z dt 80 :-D nie no bez jaj :lol:

a tak off topic nie wiecie czy da sie jeszcze podniesc jakos moc silnika w dt125? :> teraz mam full odblokowaną (wydech+elektryka) i ciagnie super, vmax tak 135-140 moc w granicach 26 km, no i wlasnie bo na jebaju widzialem taką aukcję ze koles pisze jak z tego silnika wyciagnac 30 KM, wie ktos moze jak ?:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...