Salata123 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Sa lancuchy bez oringow ale sa to l;ancuchy starego typu... ale moge sie mylic tak mi sie zdaje. Ale może w crossie (w brudzie?) lepiej działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Sa lancuchy bez oringow ale sa to l;ancuchy starego typu... ale moge sie mylic tak mi sie zdaje. Ale może w crossie (w brudzie?) lepiej działa?Podczas dwudziestominutowego wyścigu (CROSS) łańcuch pracuje w extremalnych warunkach: błoto, woda, kurz itd. itp. o-ringi tracą smarowmość i zużywają się do zniszczenia. Dlatego nie ma sensu o-ring w łańcuchu , w sporcie wyczynowym. A łańcuchy są nowego typu. bez przerwy udoskanalane. Wytrzymalsze na ścieralność. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 ja bym proponował samą zębatkę jeżeli reszta jest ok, to grosze w porównaniu z całym kitem. niech anwet będzie tak jak pisze Piotr i zużyje Ci się szybciej zębatka ale odwleczesz w czasie zakup zestawu. co do samych zębatek to miałem kiedyś łańcuch DC + PBR i było super teraz mam X-Ring DIDa + Sunstar (oryginalne pudło) więc powinno być nieźle ale to się okaże :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.