Gość brys Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Witam!Mój pierwszy post na tym forum ;)Niewiecie może jak rozblokować silnik Hondy CB50J ? Teraz ma może ze 2,5 hp bo moim Romecikiem ją biorę na przyspieszenie :) Na jakichś zagranicznych stronach było napisane, że te motorki osiągają 6,3hp / 10500rpm - a to dało by mi już jakieś przyzwoite osiągi... Moja Honda była sprowadzona z Niemiec.Gaźnik napewno trzeba wymienić bo ten co jest ma mniejszy przelot niż ten od motoryny :/ Ale czy wymienić trzeba regulator zapłonu (zamiast przyspieszać opóźnia ze wzrostem obrotów)? Tłumik (bez niego niewidziałem różnicy w osiągach - tylko tyle że ryczała niesamowicie :) ) ? Wałki (w serwisówce są 2 wymiary - moja ma wyższe krzywki - czyżby tamte były przystosowane do większych obrotów ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 A zawory dobrze ustawione? (bo z tego co pamietam CB to 4 suw) Kurde 4takty w sumie nie sa blokowane, moze po prostu pora na remoncik? Ja Ci proponuje zapytać w mechanice ogolnej bo w motorowerach raczej nie bedzie specow od takich silnikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Regulacja jest zrobiona, kompresja jest jak powinna (mierzona) - ja się poprostu pytam o rozblokowanie motoroweru który miał ograniczoną moc na rynek Niemiecki, a nie o to, że jest słaby bo coś w nim niegra...Sorrki za zły dział - przytłacza mnie ich ilość... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Teraz ma może ze 2,5 hp bo moim Romecikiem ją biorę na przyspieszenie Przynajmniej wiesz ze cos nie tak :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 Jak już napisałem gaźnik jest dość mały - takie jajo, jakby koło o średnicy 11mm. Jego napewno trzeba wymienić. Zastanawiam się tylko co do tych wałków i regulatora...Wydech odpada bo bez niego niebyło różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Słyszałem o czymś takim jak komputer pokładowy motorka , taka kostka i tam coś trzeba przelutować i wtedy przyśpiesz się zapłon , ale nie wiem dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Słyszałem o czymś takim jak komputer pokładowy motorka , taka kostka i tam coś trzeba przelutować i wtedy przyśpiesz się zapłon , ale nie wiem dokładnie.To sie nazywa moduł zapłonowy, bądź CDi. JEst to rodzaj blokady elektronicznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Szczególnie przydatne w motorku z zapłonem iskrownikowym... :PApropos - po zablokowaniu regulatora śrubami (wcześniej była jakaś lotnicza pianka wypełniająca skrzydła, ale się zaraz wypalała) moto znacznie lepiej wkręca się na obroty i to nietylko na luzie :D V max na III biegu z okolo 42-45km/h wzrósł do 55km/h - odrazu widać poprawę. Jeszcze tylko uporam się z gaźnikiem i będzie można pojeździć sobie normalnie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 O właśnie cdi ,o to mi chodziło! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Szczególnie przydatne w motorku z zapłonem iskrownikowym... Apropos - po zablokowaniu regulatora śrubami (wcześniej była jakaś lotnicza pianka wypełniająca skrzydła, ale się zaraz wypalała) moto znacznie lepiej wkręca się na obroty i to nietylko na luzie V max na III biegu z okolo 42-45km/h wzrósł do 55km/h - odrazu widać poprawę. Jeszcze tylko uporam się z gaźnikiem i będzie można pojeździć sobie normalnie Jakie masz obroty przy predkosci maksymalnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Podales predkosc na 3 biegu, a jak na wyzszych ? czy ten 3 bieg to juz koniec ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Na IV się niewkręca do końca i leci okolo 60km/h. Podałem na III bo tam się wkręca (chyba) na maksymalne obroty - około 9000 jak nie 10000 rpm - trudno powiedzieć bo skala obrotomierza kończy się na 8000... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 skoro osiaga takie obroty to chyba nie masz zablokowanego moto :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Niechodzi o same obroty bo one przed zablokowanie regulatora dochodziły do 12 tys. rpm... Chodzi o czas ich wzrostu... Moto ma przyśpieszenie porównywalne z moim rometem a winno mieć 6hp... Czyli iść jak WSK... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.