miki660 Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Witam. Mój problem polega na tym, że kiedy przejade sobie kilka kilometrów moim sprzętem i stawiam motor do garażu to z tulejki od linki sprzęgła która wychodzi z lewej strony silnika (górnej części tulejki) oraz z takiej małej dziurki która jest w lewym karterze tuż pod gaźnikiem dość konkretnie kapie olej przez kilka dobrych minut. Kiedy motor sobie stoi spokojnie zgaszony to nic nie leci. Od razu razu mówie że uszczelki od karterów i lewego dekla są szczelne i nic tam nie kapie. Poziom oleju w silnikiu jest prawidłowy. Co to może być ? Posiadacze ETZ etek chyba też mają taką dziurkę w górnej części lewego karteru. Więc jak ktoś wie co jest tego przyczyną to pomóżcie [ Dodano: 11-06-2005, 19:16 ]Pomużcie ludziska... poradźcie co zrobic zeby nie ciekło :?: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Nigdy nie spotkałem się z czymś takim.Ja bym zrobił tak:sprawdziłbym pomimo wszystko poziom oleju jeszcze raz a jeżeli dalej byłoby to samo to przejechałbym sie bez korka oleju oczywiście tego od góry do wlewania oleju. Może w skrzyni powstaje jakieś ciśnienie (nie wiem z kąd) i wypycha olej.Aha w ts któreś łorzysko wału chyba jest smarowane olejem ze skrzyni więc wymień simmering.Czy twój sprzęt nie dymi na biało czy coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
błażejreda16 Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 witam :-D moim zdaniem masz pęknietą uszczelke pomiedzy karterami!!!!!! olej ciągnie do wału i jak chodzi silnik to ciągnie na tłok i wypycha gaznikem tak ja myslę :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Moim zdaniem to nieszczelność na simeringu czy innym uszczelniaczu.Olej "kapie" po jeździe dlatego, że pod wpływem temperatury staje sie bardziej płynny i ma możliwość łatwiejszego przcieku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Zapomiałem dodać że w korku wlewu oleju jest dzura (w etz) zobacz czy sie nie zatkała bo służy zapewne do odpowietrzania skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki660 Opublikowano 16 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Spoko zobacze tą dziurkę w korku(mam nadzieję że to będzie to) . Ja w tamtym roku wymieniałem zimeringi i wszystko bylo elegancko. Na końcówce tłumika nie ma żadnego oleju, oczywiście troche dymku jest ale raczej nie zadużo co innego bylo przed wymianą zimeringów to z tłumika parawie że na odległość olejem pluło :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.