Siwy_ Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 witampo zniwelowaniu usterki w postaci rozwalonego simmeringa na wale przyszedl czas na gaźnik.Dodam, że mam filtr stożkowy.Motocykl odpala dobrze,trzyma obroty.Lecz jak wsiąde i odjade to po 30 sekundach po dodaniu gazu dostaje zamułki i dopiero przyśpiesza.Świeca jest w dobrym stanie.Gaźnik wyczyszczony.Możliwe, że mam do regulacji dozownik oleju? :? Jeszcze jest jeden minus w tym wloskim gaźniku-mam tylko śrubke od obrotów :? niemam regulacji aby dostawala mniej lub więcej powietrza...niestetypozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 A na iglicy niemasz regulacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 A na iglicy niemasz regulacji ? Tam nie ma iglicy łosiu Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Tam nie ma iglicy łosiuTylko pytałem człowieku ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 A na iglicy niemasz regulacji ? Tam nie ma iglicy łosiu hmm a co ??? jeszcze u siebie nie rozbieralem wiec jestem zaskoczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 A na iglicy niemasz regulacji ? Tam nie ma iglicy łosiu hmm a co ??? jeszcze u siebie nie rozbieralem wiec jestem zaskoczony Tam jest tylko przepustnica w kształcie bryły ktora otwiera przelot do dyszy na której powierzchni sa 2 dziurki jedna nad druga. Smieszny patent Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 no rzeczywisicie smieszny patent, u mnie jest wszystko "klasycznie" (wczoraj czyscilem gaznik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 ale niewiem jak zrobić ten gaźnik! :mrgreen: mmniej paliwa-to gaśnie, za dużó palwa-zalewa.Może dozownik oleju do regulacji? :idea: :arrow: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 ale czy olej jest tu taka istotna kwestia ??? raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 Jego chyba nie zalewa Siwy... Chyba ma cos z poziomem paliwa Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 już wszystko gra :mrgreen: postala sobie tydzien w garazu i dzis sie przejechalem 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.