Hun996 Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Mam taki dziwny objaw w Tenerze 660'97. Po przekroczeniu 120 km/h wskazówka licznika zaczyna sie "bujać" i wskazuje prędkość z dokładnościa do 10 km/h. Poniżej 110 wszystko wraca do normy. Napęd jest linką od przedniego koła. Koło jest wyważone, żadnego bicia wzdłużnego ani bocznego nie ma. Co może byc przyczyną takiego stanu rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Miałem kiedyś podobny objaw w Yamaszce, ale chopperze. Po porządnym przelaniu linki prędkościomierza olejem ustąpiło. Ja jeszcze przy wyższych prędkościach słuszałem lekkie "trukotanie" linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Ja mam ten sam problem w mojej tenerze, tylko, że są to jeszcze większe wahania i też nie wiem co to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 odp: linka zrobic tak: wykrecic linke od predkosciomierza, zamocowac jakos z boku i sie przejechac obserwujac wirujacy koniec linki. jezeli przy pewnej predkosci linka zaczyna krecic mlynka, to jestesmy w domu. moze pomoc wyciagniecie jej z pancerza, dokladne wyczyszczenie, obejrzenie, w przypadku braku uszkodzen - nasmarowanie gestym olejem i wlozenie do pancerza. pancerz tez nalezy wyczyscic. p.s czasem to nie pomaga, wiec nalezy nasmarowac smarem rzadkim lub grafitowym (gestsze medium od oleju) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 odp: linka zrobic tak: wykrecic linke od predkosciomierza' date=' zamocowac jakos z boku i sie przejechac obserwujac wirujacy koniec linki. jezeli przy pewnej predkosci linka zaczyna krecic mlynka, to jestesmy w domu. moze pomoc wyciagniecie jej z pancerza, dokladne wyczyszczenie, obejrzenie, w przypadku braku uszkodzen - nasmarowanie gestym olejem i wlozenie do pancerza. pancerz tez nalezy wyczyscic. p.s czasem to nie pomaga, wiec nalezy nasmarowac smarem rzadkim lub grafitowym (gestsze medium od oleju)[/quote'] Linki z pancerza nie wyciągniesz bo ma zarobione końcówki. Też myslałem o przeczyszczeniu wewnątrz, mam dobry środek- olej do broni. Pęknięcie jednego z drutów linki raczej wykluczam, bo ma raptem 8 tyś km przebiegu. Nigdzie nie była załamana a to najczęstsza przyczyna "głupienia" wskazówki.W weekend wymontuję i przeleję olejem - napiszę o efekcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.