Skocz do zawartości

lightowe enduro.pare pytan odnosnie lc4


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc.To moj pierwszy post w dziale.Jestem mega ciekawski i stad to pytanie czy np. utrzymanie takigo enduro jak np. ktm lc4 jest duzo wyzsze niz np. zwyklego motocykla miejskiego jak np. yam.xj tzn co szybciej sie "sypie" trzeba wymieniac ???ile taka lc 4 pali przy jezdzie 100-120 km/h?Aha odrazu mowie ze to ma sie tyczyc motocykla w tym przypadku lc4 ktora by byla uzytkowana naprawde lekko tzn 70% miasto -trasa (wiem ze dobrze by bylo miec zestaw "supermoto") i moze 30 % teren ale nie hopki tylko takie np. polne drogi przez las czy tez inne drozki niedostpene np. dla bardziej agresywnych morocykli np. scigow (jak drozki rowerowe:)

Po prostu zalezy mi na motocyklu uniwersalnym a on mi na takiego wyglada.A pisze dlatego ze malo o nim na forum.Dzieki za kazda odpoweidz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utrzymanie czegoś podobnego, a mianowicie Suzuki DRZ400S (aktualnie do sprzedania) kosztowało mnie mniej więcej tyle samo, co utrzymanie szosówki. Paliwo 5l na setkę, przeglądy co 6000km (ok 250-300 zł za przegląd), udało się natomiast zaoszczędzić na oponach (gumy do szosówek potrafią kosztować niemało, a do enduro już za 350 zł można mieć komplet nowych gum). Z LC4 powinno być podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...