Skocz do zawartości

Potrzebuję schemat regulatora napięcia do moto lub info!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś z was posiada schemat regulatora napięcia motocyklowego, oczywiście chodzi mi o ten ku...swko drogi duperel z mostkiem prostowniczym(do mojego 560zł) :banghead: , ktory nie kosztuje pewnie więcej w produkcji niż 30 zł, ale marża na niego wynosi 100000000000% a awaryjność jest porównywalna z fiatem 126p .

A może ktoś posiada książkę Rafała Dmowskiego "motocyklowe instalacje elektryczne" ?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosisz - masz :mrgreen:

 

http://ezwebz.com/gs-classic/download/recreg_d.pdf

 

czesci kosztuja okolo 60 zeta, (mostek jest najdrozszym elementem)

 

z tego co pamietam, masz pojecie o elektryce, wiec radze wstawic uzywany regler, chodza nawet za 100 zeta, niz sie bawic w lutowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx młody vfr. teraz to jak się wkur... to zaczne je robić hurtem i po 150 zł.

to dobry trop...

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol: juppi

właśnie wczoraj skończyłem robić regera i się udało. działa w 100%

jak coś to mogę pomóc, bo już wszystko wiem.

pozdrowienia i stokrotne dzięki za schemacik.

 

;)

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec jednak oplacilo sie lutowac? to dobrze, ja tez czasem lubie sie pobawic, niz kupowac gotowe. najprzyjmniejsza jest satysfakcja z dzialania, a adrenalina przy uruchamianiu :mrgreen:

właśnie wczoraj skończyłem robić regera i się udało. działa w 100%

jak sie zachowuje z obrotami? jakie napiecie daje? co po wlaczeniu obciazenia? mocno sie grzeje? ja zlutowalem tez taki prototyp, ale szlag mnie trafial z temperatura, bo VFR daje ciut wyzsze napiecie z altka (mi dochodzilo na wysokich nawet 80-90V!!!), wiec tyrystory zwierajace mi sie grzaly i sobie odpuscilem temata...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie zachowuje z obrotami? jakie napiecie daje? co po wlaczeniu obciazenia? mocno sie grzeje? ja zlutowalem tez taki prototyp, ale szlag mnie trafial z temperatura, bo VFR daje ciut wyzsze napiecie z altka (mi dochodzilo na wysokich nawet 80-90V!!!), wiec tyrystory zwierajace mi sie grzaly i sobie odpuscilem temata...

 

a wiec napiecie bez podłaczania akumulatora, czyli bez obciazenia było rzedu 22-24v. po podłaczeniu w instalacje bardzo ładnie spadło do 13,3 v na jałowym i do 14.2 na wysokich.

a co do napiecia alternatora bez obciazenia to tez mialem 80v zmiewnnego. ja zastosowałem tyrystory bt 152600.

temperatury nie sprawdzałem ale mają prawo osiagac bardzo wysokie temperatury,poprostu jak najwiekszy radiator.

 

pozdrawiam.

 

p.s. warto było oj warto. radocha nie z tej ziemi.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...