shab Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 Witam chciałbym kupić motor konkretnie bardzo mi się podoba Suzuki Gs 500. Jest tylko mały problem nie znam się dobrze na motorach i kupuje swój pierwszy poważny motor. jak nie dać się oszukać na co najbardziej zwracać uwage przy kupnie motoru?? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 proponuje odwiedzic ta strone : http://www.gs500e.republika.pl/ naprawde sporo na temat kupowania szczegulnie GSow pozdrawiam i zycze udanych zakupow, zreszta ja tez kupoje GSa i nie chce sie naciac :banghead: PS. Odrazu dodaj stronke do ulubionych czesto bedziesz ja odwiedzał :( pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 shab zajrzyj no do archiwum... P.S ktoś ostatnio mówił że książkę będzie pisał o kupowaniu i użytkowaniu GSa... chyba musi to zrobić i to szybko :D :( Edit: Ha! Mam! ostatni post: http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=26676 to młodymz będzie autorem książki :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 najlepszym rozwiazaniem jest zabrac ze soba kolege, ktory zna sie na motocyklach - a zwracac uwage trzeba na wszystko i nie napalac sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...