PGR Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 ketchup ile wołają za taki pierścionek :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziggy Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Odnawiam temat ;).Mam podobny problem z przednim zawieszeniem w Suzuki RF 600 z 96 roku.Jazda po wertepach to nie tylko delikatne stukanie ale takze wyczuwalny"gdzieś" luz (male skoki) podczas normalnego trzymania łapek na manetkach .Lozysko główki OK, wymieniane, nawet "za mocno"skrecone wiec tu luzu nie podejrzewam.Prowadzenie motocykla w pojedynke w winklach nie nalezy do pewnych,a wertepy w winklu spowodowaly kilka razy male shimmy !Olej w lagach to twardy Mobil Fork. Co to moze byc ?Łożysko w kole ? Te pierścienie cierne ? A może coś z półką ?Nie mam pomysłu. Przy jezdzie z pasazerem, gdy przód wtedy jest odciążony,moto i w winklach i na wertepach prowadzi sie o niebo lepiej !! Jak sądzicie ? Nerka ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 A na starym oleju było lepiej ? Jak tak, to pierścienie ślizgowe o których już pisałem w tym temacie. Często uaktywnia się to po wlaniu twardego oleju. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziggy Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Ten olej mam od początku, wiec to nie on.Zauwazylem to mniej wiecej po wymianie lozysk glowki ramy oraz wymianie przedniej opony na nówkę Dunlop Gt501 ... hmm... Ew. jak sprawdzic te tulejki bez rozbierania lag ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Ew. jak sprawdzic te tulejki bez rozbierania lag zdejmij koło, złap za goleń, nie lagę i czochraj tak jakbyś chciał sprawdzić luz na główce, dobrze by było odkręcić górny korek by zwolnić wstępne napięcie spręzyny, moge się mylić, ale jeżeli są te pierścionki wyjechane, już powinno być coś czućpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziggy Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Tak zrobie ;) .Dzięx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.