Skocz do zawartości

opiłki w oleju przekładniowym


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, wiec wyglada to tak- zbyt pochopnie ocenilem ze to opilki, przyjrzalem sie dzis spuszczonemu i rozwarstionemu olejowi i to na szczescie nie opilki :P - ufff kamien z serca, ale to jakby taki osad czy cos, nie wiem czego jest on wynikiem i wlasnie po spuszczeniu tego oleju byl on taki srebrawy. O czym to moze swiadczyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żadnych stukow na szczescie nie ma, ale szczerze mowiac nie orientuje sie na czym ten wal jest- moze moge to jakos sprawdzic, jesli tak to powiedzcie.

A tak wracajac do tego osadu-to jest strasznie drobny. Moze pomoze cos informacja, ze zauwazylem to jak zmnienilem olej po poprzednim wlascicielu- ale nie wiem jaki tam byl wczesniej, bo on sam nie wiedzial :banghead: - mial go niby krotko, no ale... nalalem wiec motula gearbox 70W90, pojezdzilem troche i potem znalazlem szybke z poziomem oleju(byla niezle zablocona wczesniej)- bylo za duzo, wiec sposcilem do sloika troche i wtedy- zauwazylem to cos na dnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak zrobie, polecano mi juz ten olej- wlasnie tez od kogos kto jezdzil tdr, tylko ze jakos nie skusilem sie, ze wzgledu na jego gestosc- 10W40 8O , myslalem, ze moze nie bedzie dobrego smarowania, ale teraz widze, ze to jednak moze byc wlasnie najlepszy olej do tej skrzynki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe bylem po bronkach i akurat czytalem Twoj inny temat stąd ta pomylka ;) .

 

Lej tego co mowie i bedzie oki. Jak chcesz dobrze nalac to najlepiej zobacz ile wchodzi (chyba 750 ml) wez zlewke i nalej oleju do zlewki. Wtedy latwo sie leje i masz odmierzone.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, teraz to bez problemu- jak znalazlem ta okragla szybke z poziomem oleju, to juz wiedzialem ile lac. CZy myslisz trajka, ze sklejone tarcze( charakterystyczne szarpniecie przy wrzucaniu 1) to moze byc wynik wlasnie tego oleju, co nalalem? I tak w ogole- to poprawnie ile byc powinno tego oleju- z kreska, troche nad kreske- jak optymalnie, o to pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

 

Nie to Cagiva super city 50 ;)

 

Co do tych tarcz, to moze ustanie nie wiem jak w Twoim silniku bedzie. W moim mam to samo - jak zimny silnik i wrzuce jedynke sprzeglo sklejone, puszcze sprzeglo to mi pociagnie i zgasnie. Jak drugi raz odpale to juz jest ok. Nie wiem czego to wina, biegi mi sie zapinaja zawsze wzorowo, sprzeglo sie nie slizga, nie mam pojecia co to moze byc. Mi to nie przeszkadza bo mam na to prosty sposob - jak wyprowadzam moto z garazu zawsze wrzucam 1 naciskam sprzeglo, wszystko sie ladnie rozklei i problem znika.

 

Co do poziomu nalej tak jak Ci kreska pokazuje, mozesz kilka kropel wiecej nic sie nie stanie. No i wazne zebys moto trzymal prosto - zeby nie stalo na nozce, bo wtedy w wizjerze nie bedziesz widzial dobrze poziomu oleju.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...