maximus Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Coż moga znaczyc opilki w oleju przekladniowym- czy jest to wynik normalnej eksploatacji, czy moze cos sie poprostu sciera i jest to duze ryzyko dla skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Opiłki ? napewno nie! cosik tam masz nie tak.Srebrny odcień oleju swiatczy że cos sie dzieje a co dopiero opiłki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 21 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Ok, wiec wyglada to tak- zbyt pochopnie ocenilem ze to opilki, przyjrzalem sie dzis spuszczonemu i rozwarstionemu olejowi i to na szczescie nie opilki :P - ufff kamien z serca, ale to jakby taki osad czy cos, nie wiem czego jest on wynikiem i wlasnie po spuszczeniu tego oleju byl on taki srebrawy. O czym to moze swiadczyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 zmien olej zrob 1000km i jak dalej bedzie tak jak jest to cos jest nie tak btw. zmien olej na innej firmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Wał masz na łożyskach czy panewki :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Jak sprzet ma troszke najechane to normalna sprawa ze taki syf jest , luzny kosz sprzeglowy wali i delikatnie sciera dekiel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Ale powinien wtedy wydawac stuki o ktorych maximus nic nie pisał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 25 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 Nie żadnych stukow na szczescie nie ma, ale szczerze mowiac nie orientuje sie na czym ten wal jest- moze moge to jakos sprawdzic, jesli tak to powiedzcie.A tak wracajac do tego osadu-to jest strasznie drobny. Moze pomoze cos informacja, ze zauwazylem to jak zmnienilem olej po poprzednim wlascicielu- ale nie wiem jaki tam byl wczesniej, bo on sam nie wiedzial :banghead: - mial go niby krotko, no ale... nalalem wiec motula gearbox 70W90, pojezdzilem troche i potem znalazlem szybke z poziomem oleju(byla niezle zablocona wczesniej)- bylo za duzo, wiec sposcilem do sloika troche i wtedy- zauwazylem to cos na dnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 Wez se zalej motul tansoil exper 2t czy jakos tak. Na www.sklep.larsson.pl go znajdziesz i go lej. A Ryzy Kon wal w tdr jest na lozyskach. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 26 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Chyba tak zrobie, polecano mi juz ten olej- wlasnie tez od kogos kto jezdzil tdr, tylko ze jakos nie skusilem sie, ze wzgledu na jego gestosc- 10W40 8O , myslalem, ze moze nie bedzie dobrego smarowania, ale teraz widze, ze to jednak moze byc wlasnie najlepszy olej do tej skrzynki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Hehe bylem po bronkach i akurat czytalem Twoj inny temat stąd ta pomylka ;) . Lej tego co mowie i bedzie oki. Jak chcesz dobrze nalac to najlepiej zobacz ile wchodzi (chyba 750 ml) wez zlewke i nalej oleju do zlewki. Wtedy latwo sie leje i masz odmierzone. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 27 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 Nie, teraz to bez problemu- jak znalazlem ta okragla szybke z poziomem oleju, to juz wiedzialem ile lac. CZy myslisz trajka, ze sklejone tarcze( charakterystyczne szarpniecie przy wrzucaniu 1) to moze byc wynik wlasnie tego oleju, co nalalem? I tak w ogole- to poprawnie ile byc powinno tego oleju- z kreska, troche nad kreske- jak optymalnie, o to pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 27 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 A tak przy okazji- czy ten sprzecik na zdj- to tdr?Jakos tak podobnie wyglada- fajne polaczenie kolorow ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Czesc Nie to Cagiva super city 50 ;) Co do tych tarcz, to moze ustanie nie wiem jak w Twoim silniku bedzie. W moim mam to samo - jak zimny silnik i wrzuce jedynke sprzeglo sklejone, puszcze sprzeglo to mi pociagnie i zgasnie. Jak drugi raz odpale to juz jest ok. Nie wiem czego to wina, biegi mi sie zapinaja zawsze wzorowo, sprzeglo sie nie slizga, nie mam pojecia co to moze byc. Mi to nie przeszkadza bo mam na to prosty sposob - jak wyprowadzam moto z garazu zawsze wrzucam 1 naciskam sprzeglo, wszystko sie ladnie rozklei i problem znika. Co do poziomu nalej tak jak Ci kreska pokazuje, mozesz kilka kropel wiecej nic sie nie stanie. No i wazne zebys moto trzymal prosto - zeby nie stalo na nozce, bo wtedy w wizjerze nie bedziesz widzial dobrze poziomu oleju. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 28 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Ok, dzieki za dobre rady, jak juz zalatwie sprawe z tym olejem, napisze jakie wrazenia.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.