Mosue Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Witam Chlopaki, mam problem, otóż, jak robiłem remont wymieniłem wodzik nr 10 od 3 biegu, ponieważ mi się wytarł i wylatywała mi 3-ka. Tydzień po remoncie bieg zaczął mi wylatywać ponownie pomimo tego, iż wymieniłem wodzik. Rozebrałem silnik i co się okazuję, wodzik jest identycznie wytarty jak mój poprzedni. Napiszcze bo może czegoś zapomniałem włożyć do silnika i dlatego się wytarł, czy też może poradźcie jak ów problem zniwelować. Pozdraviam,Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 no to musisz znaleźć tryb od biegu nr 3 nie pamiętam w którym miejscu jest ale to ten gdzie wodzik 10 wchodzi w tryb ( ten tryb musisz wyjąć z choinki ) i przyjrzyj mu sie w miejscu gdzie zaczepia o nastepny tryb ( takie wystające 3 zeby są wzdłuż wałka nie wiem jak to dokładniej opisac ) one beda okragłe kup tarcze do szlifierki kontowej 1mm i musisz te zęby naostrzyc tak żeby sie zachaczały idealnie o nastepna zebatke tzn tam gdzie są zaokraglone rogi pod kątem je zrob zeby lepiej sie zazębiały i to wszystko tylko musisz to zrobic tak zeby 3 zeby dotykały zębatki :P nie wiem czy cos z tego zrozumiesz ale mam nadzieje ze tak jak cos to może na rysunku jakos postaram sie zaznaczyc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 20 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Dobra chyba wiem o co chodzi :P O te 3 zeby z dolu trybu (tego po ktorym jezdzi wodzik) ktore zahaczaja o ten ktory jest nizej. Dodam jeszcze tylko do mojego wczesniejszego posta ze po zlozeniu silnika pojawil mi sie dodatkowy luz miedzy 2 a 3 biegiem i nie wiem czemu. Byc moze to pomoze wam z dokladniejszym okresleniem mojego problemu. Byc moze poprostu cos zle zlozylem...czekam na kolejne porady i z gory dziekuje za pomoc! PozdraviamMarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 no to dobrze wiesz a ten luz pojawił sie własnie przez to:) jak to zrobisz bedzie na 100% wszystko ok to jest słby punkt wsystkich MZ 250/1 ETZ a mam pytanko ile kosztował cie wodzik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 takie wystające 3 zeby są wzdłuż wałka nie wiem jak to dokładniej opisac one sie nazywaja: kly problem z 3 biegiem czesto nie tkwi z powodu wodzika, klow, tylko wadliwie ustawionej skrzyni beigow. moze ktos o tym nie wie, ale walek z 1,2,3 biegiem reguluje sie przesuwajac go przy pomocy podkladek dystansowych znajdujacych sie pod lozyskiem od zebatki. danie wiecej podkladek oznacza lepsze zazebianie biegu 3 ale kosztem biegu 1. jezeli jednak 1 wchodzila idealnie, to mozna sie pokusic o wlozenie 1-2 podkladek dystansowych i bedzie wsio ok zarowno z 1 i 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 22 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 Za wodzik dalem 36zl i sprowadzil mi go gosciu w jeden dzien! Spojzalem faktycznie zeby nie sa jakos wyjatkowo ostre a zeklbym ze nawet obłe! kupie tarcze i bede kombinowal.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 no to wodzik bardzo tanio kupiłes u mnie kosztuje 50 zł :P i mówiłem ze trzeba te zęby spiłowac bo wtedy zebatka sie nie zazebia do końca i wyskakuje a wodzik ja trzyma i sie sciera bardzo szybko jak naostrzysz zeby bedzie wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Apropo's "taniosci" to jak chcesz i jestes zainteresowany to daj cynk to moge wyslac ;) A co do wczesniejszego problemu zamieszczam zdjecia i napisz mi czy dobrze Cie zrozumialem. Jak obejzalem swoj tryb to i od gory i od dolu nie jest on w najlepszym stanie zreszta look it :> [ Dopisane: 20-06-2005, 20:36 ]moze ktos o tym nie wie, ale walek z 1,2,3 biegiem reguluje sie przesuwajac go przy pomocy podkladek dystansowych znajdujacych sie pod lozyskiem od zebatki Witam ponownie odświezam temat poniewarz z braku funduszy dopiero teraz wziąłem sie za naprawe. I do sedna: otóż czy moglby mi ktos wytlumaczyc w którym miejscu sie daje te podkladki bo pokusilbym sie w takim razie o danie 1 moze 2 tylko nie bardzo wiem o ktorym lozysku mowa :/ Moze kots by podrzucil linka do rysunku z zaznaczonym miejscem w ktorym mam owe podkladki dac. Z gory dziekuje i pozdrawiamMarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.