PatriX Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Siemanko ... Mam pytanko ;) (co za rym ;)) Jaką najlepiej kupić opone tylną do DT80 żeby po torze troche pośmigać i po asfalcie też ... Ale żeby mi siena torze nie ryła znowu ... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Nie ma takiej opony(nie licze uniwersalnej bo jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego), albo jeździsz po torze i masz typowo crossową opone albo po szosie i masz bieżnik szosowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 WitamA mnie interesuje kostka do DT 80 zablokowanej !! 110/80 bedzie dobra czy lepiej 100/80 Z góry THXPzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatriX Opublikowano 15 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Enduras mylisz siebo są właśnie typowe na tor i asfalt taka mieszanka... Yo nie typowa szosówka ani kostka... Tylko taka właśnie na to i to ;)A jeśli chodzi o kostke to jaki balon najlepiej założyć? Masz jakieślinki? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 110/80 bedzie dobra czy lepiej 100/80 Z góry THX Do zablokowanej (i odblokowanej tez) zdecydowanie lepiej 100. Ja wrzucilem do DT125r odblokowanej 120 i sie boje zeby nie dlawilo mi to maszyny.Nie ma takiej opony(nie licze uniwersalnej bo jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego), albo jeździsz po torze i masz typowo crossową opone albo po szosie i masz bieżnik szosowy.Dokladnie. Przyczepnosc na oponie kostkowej jest nieporownywalnie lepsza niz na takiej enduro. Kostka trzyma sie dobrze na asfalcie ale tylko jak jest sucho (przekonalem sie o tym na zawodach SM), po deszczu jest juz gorzej, ale jezdzic sie daje. Zobaczysz, jak wydasz te 100zl na kostke to bedzie Ci szkoda latac po asfalcie i bedziesz go unikal (jazda poboczem itp ) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Dlaczego mialaby Ci sie dlawic DT , z tego co wiem to bedzie wchodzilo sie gorzej w zakrety na takim szerokim laczku ( ale nie martw sie za tydzien jade na bazar tez wyhaczyc jakas koche albo 110 albo 120 co tansze :lol:) , moglbys podac wymiary przedniej opony, bo na moich pirelkach sa wymiary nie np 100/80/21 tylko 3,75 - 21 (<-przykladowo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Dlaczego mialaby Ci sie dlawic DT Szersza opona - cięższa opona jescze jak o duzym profilu to już wogle.3,75 to wymiar w calach a 110 to w mm wysatrczy poprzeliczać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Dlaczego mialaby Ci sie dlawic DTPozatym (to tylko moje przypuszczenia) jak jest szersza to wieksza powierzchnia opony wbija sie w ziemie. Wsadz w ziemie cienki patyk i przeciagnij go, a potem zrob to samo z hmmm łopatą i przeciagnij ja ta szeroka czescia na ktora nakladasz ziemie. Z patyczkiem nie bedzie problemu natomiast zeby zrobic to szpadlem bedziesz musial uzyc sily. Mam nadzieje ze ktos zrozumie moj opis ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShurikeN Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Tiaaa , przytocze inny przykład miałem w rowerku opny 2.0 teraz mam 2.3 i mi sie Ciezko rusza ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Tiaaa , przytocze inny przykład miałem w rowerku opny 2.0 teraz mam 2.3 i mi sie Ciezko rusza Moze obciera Ci o tylne widelki ;) ;) (zarcik) . Nie no ja do rowerku staram sie wrzucac ile wlezie w rame bo to sie przydaje przy trickach (na szerokiej oponce latwiej rownowage trzymac). Prawde mowiac w TS po przesiadce sie z opony 3,00" na 100/100 nie zauwazylem spadku mocy ani niczego w tym stylu :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 WitamA na przód jaka proponujecie ??;) kostke oczywiscie ;) :twisted: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Witam A na przód jaka proponujecie ?? kostke oczywiscie pzdrNa przod to kazda do DT wejdzie i szerokosc chyba nie ma duzego znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Wcześniej miałem w MTX 50 ccm oponke od Cezet 350 ( Barum ) :? . Wymieniłem ją na Mitasa 120/80 chyba i nie poczułem spadku mocy. Teraz zmieniam na szosowe opony... szukam jakiejś 100... zobacze czy coś znajde ;) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.