ShurikeN Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Witam. Ze jestem troche zielony jescze, to mam pytanko od wczoraj jak ruszam "mocniej" to 1 , 2 to mi tak jak by "motor skakał", czego moze być to wina ?? Mam zjechane zebatki i lancuch do wymiany (nowe leżą kołomnie na biurku) to od tego ?? Pozdr. i dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Lancuch Ci przeskakuje. Proponuje wymienic jak najszybciej bo na takich to nie jazda (duzo roboty to nie jest ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShurikeN Opublikowano 15 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Wiem mam kupione wszystko nowe leży kołomnie :twisted: A moze to nieten temat ale co zrobić żeby zwiekrzyć moc, tymczasowo bez wyminay tłoka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Przelotowa koncowka wydechu. Nie wiem jak jest z senda ale pewnie w dyfuzorze tez cos siedzie (jak tak to wywalic ;) ). Mozna zmienic gaznik na taki z wiekszym gardzielem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShurikeN Opublikowano 15 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Tzn. on jest odblokowany, a gdzie taką końcówke dostane i ile mi to da ?? ;) I zo jescze moge zrobić na chwile obecna ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...