szimi Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 witam!mam problem taki jak w temacie. moja dr'a zaczela strasznie duzo palic.raz wyszlo mi ok 10l/100 a po dzisiejszej jezdzie jak policzylem 8l/100. fakt ze jezdze z plecaczkiem ale to chyba nie powinno AZ! tak bardzo wplytac na to. jazda tez nie jest jakas ostra raczej normalna. aha ostatnio poczytalem na forum troche o zmianach zebatek na wieksze lub mniejsze. ja u siebie z tylu mam zalozona 48 a w orginale powinno byc 45. to troche napewno wplywa na zuzycie paliwa.w tamtym sezonie jak jezdzilem spalanie bylo duze ale nie az tak.odrazu moge powiedziec ze filtr powietrza jest ok. silnik tez pracuje bez zarzutow, rowno, nie dlawi sie.pozdr :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Skoro sprawa pojawiła się tak nagle, to sugerował bym zajrzeć do filtra powietrza i zobaczyć czy nie jest zasyfiony jak sto diabłów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szimi Opublikowano 13 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 filtr jest czysty bo go sprawdzalem w zime, a w tym sezonie przejechalem zaledwie 1000km takze nie sadze zeby tak nagle sie zasyfil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 hm przeciez to normalne spalanie dla DR BIG raczej szukaj przyczyny dlaczego wczesniej bylo takie male ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szimi Opublikowano 14 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 chyba niebardzo normalne do kumplowi dokladnie ten sam model spala ok 6.zapomnialem wczesniej napisac jeszcze jednego faktu. jakies 2 tygodnie temu zawiesily mi sie plywaki w gazniku. dokrecilem srubke, spuscilem paliwo i wszystko bylo juz ok. z powrotem wkrecilem ja tak samo jak byla wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 A może w jakiś dziwny sposób zmienił sie poziom paliwa w komore pływakowej, trzeba by go zmierzyć. Wykręć świece w sprzęcie i zobacz jaki mają kolor. Jeśli sa czarne, to masz za bogatą mieszanke. Jeśli sprzęt podczas ostrego dodawania gazu dymi na czarno to to samo... sprawdz to wszystko i odezwij sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 A może w jakiś dziwny sposób zmienił sie poziom paliwa w komore pływakowej, trzeba by go zmierzyć. Wykręć świece w sprzęcie i zobacz jaki mają kolor. Jeśli sa czarne, to masz za bogatą mieszanke. Jeśli sprzęt podczas ostrego dodawania gazu dymi na czarno to to samo... sprawdz to wszystko i odezwij sie. a moj nie ma zadnego a tych obiawow i tak pali 8 i to przy w miare delikatnej jezdzie.. ;) no ale to inny typ moto.. tak pisze na pocieszenie dla tych co im "moto za duzo pali" ;) przy przekreceniu ostro manetki to i 13 lyknal :? 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szimi Opublikowano 14 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 A może w jakiś dziwny sposób zmienił sie poziom paliwa w komore pływakowej, trzeba by go zmierzyć. Wykręć świece w sprzęcie i zobacz jaki mają kolor. Jeśli sa czarne, to masz za bogatą mieszanke. Jeśli sprzęt podczas ostrego dodawania gazu dymi na czarno to to samo... sprawdz to wszystko i odezwij sie. to bede musial to sprawdzic. tylko zeby wykrecic swiece to jest tyle rozbierania ze szok. hmm pewnie jest to normalne tylko ze wczesniej jak mialem cb450 to wystarczylo wziac klucz i wykrecic je, no ale to juz jest calkiem inne moto ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZEGORZ Z... Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Witam ostatnio zauważyłem w mojej dr 750 iż , samoczynnie zmniejsza się poziom paliwa w gażnikach . Przy ostrej jeżdzie zaczyna brakować mu paliwa, zwiększam poziom i wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szimi Opublikowano 16 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 szimipo pierwsze' date=' po co ci taka duża zębatka z tyłu?po drugie, DR pije 8 l/100 całkiem spokojnie.po trzecie, sprawdź gażniki i stan świec tak jak napisał Idaho. i jeszcze po czwarte...Przy mocnym dodoaniu gazu na postoju na pewno zadymi na czarno jak juz sie wysoko dokręci, zwróć uwage na dymienie na średnich obrotach.[/quote'] wiem zebatka jest duza ale jak kupilem to taka juz byla.bede chcial ja zmienic na taka opcje co Ty. wlasnie odpalilem sprzeta pogazowalem go i o to co zobaczylem:przy dodawaniu gazu ostro zaczyna dymic na czarno gdzies pomiedzy 5 a 6 tys ale nie jes to bardzo moce dymienie jak mialem np. w cb450natomiast jak juz odpuszczam gaz to leci taki jakis szarawy.ponizej tych obrotow nie dymi. hmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.