Badyl Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Siema. Zdarzyło mi się zatrzeć NSR. W serwisie powiedzieli że wstawią tuleję i będzie OK. Jak powiedzieli tak zrobili. Tyle że mechanik powiedzial po naprawie że jak ją wkrece powyżej 7 tys. obrotów to ją zatre. Jak na razie jeżdżę, nie ma żadnych spadków mocy i wkreca sie ładnie. Czy jest sie czego bać? P :D ZDR ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 pewnie chodzil oze jest na dotarciu po ok 500 km nie powinno sie nic dziac p.s wstawili tuleje nieorginalna rozumiem pewnie tak jak mi w kawie po 2 tys km nic sie nie dzieje wkrecalem kawe na 10 tys i nic sie nie dzialo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 a ile za to skasowali ??oryginalnie w nsr jest nikasyl, ale nakladnie jest drogie, a nowy cylinder jeszcze bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Za tulejowanie 300 PLN Za tłok 100 PLNZa łożyska i inne pierdoły 100PLN(oleje i uczeczelki gratis :lol: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 ja mam tulejowanie za 150 ale tlok to chyba uzywke kupiles :D albo made in bulgaria ;) :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Sam tłok. Bez łożyska i sworznia. Oryginalny Hondy. Jeszcze pudełko mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 za 150 zeta ponoc takie tloki kosztuja w granicach 1000 zeta a pierscionki zmieniles czy na tych starych latasz ?? i pewnie korbowod poszedl ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 djsolo nie wiem gdzie sprawdzałeś ceny ale one nie powalają z nóg.Nowy cylinder 478zetatłok 154pierścionki 163i po remoncie na częściach Hondy.Przy odrobinie wprawy można to samemu poskładać do kupy i grzmieć bez obaw że cóś sie zatrze lub urwie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.