paweł-ntv Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Mam pytanie do motocyklistów którzy jeździli tymi modelami o różnice w pozycii za kierownicą. Dzięki z góry za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Podpinam się pod temat bo nie chciałem zakładać już nowego... szukałem na forum ale nie zaspokoiło to moich ciekawości... Potrzebuję wszelkiej informacji na temat Hondy NTV 650 Revere (1987-1997)Opinie użytkowników, linki itd itp. Będę wdzięczny za wszystkie info Pozdrawiam P.S mam nadzieję że mogłem sie podpiąć pod ten topic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Oto linki do stron o NTV: http://www.thomas-platz.de/index2.htm http://www.ntv-forum.de/ http://www.bp77.de/ntv/ http://www.hawkworks.net/ Od siebie moge dodac tyle, ze na dystansie 65 000km jaki zrobilem na NTV oprocz wymian materialow eksploatacyjnych (oleje, klocki itp.) musialem wymienic lozyska glowki ramy (zaraz po kupnie), a w tym sezonie czujnik luzu i lozyska w przednim kole oraz pokrowiec na siedzeniu. Mam model z aluminiowa kierownica, ktora jest dosc wygodna, aczkolwiek zmusza do przyjecia dosc sportowej pozycji. No i lusterka sa dosc wasko rozstawione. Powyzej 110km/h mocno daja sie we znaki wibracje (kierownica,podnozki). Spalanie od 4 do 6litrow (u mnie). Wymiana oleju co 10 000km, zuzycie oliwy znikome (ponizej 0,5 litra miedzy wymianami). Czekam na dodatkowe pytania. pzdrArtur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 Oto linki do stron o NTV: http://www.thomas-platz.de/index2.htm http://www.ntv-forum.de/ http://www.bp77.de/ntv/ http://www.hawkworks.net/ Od siebie moge dodac tyle, ze na dystansie 65 000km jaki zrobilem na NTV oprocz wymian materialow eksploatacyjnych (oleje, klocki itp.) musialem wymienic lozyska glowki ramy (zaraz po kupnie), a w tym sezonie czujnik luzu i lozyska w przednim kole oraz pokrowiec na siedzeniu. Mam model z aluminiowa kierownica, ktora jest dosc wygodna, aczkolwiek zmusza do przyjecia dosc sportowej pozycji. No i lusterka sa dosc wasko rozstawione. Powyzej 110km/h mocno daja sie we znaki wibracje (kierownica,podnozki). Spalanie od 4 do 6litrow (u mnie). Wymiana oleju co 10 000km, zuzycie oliwy znikome (ponizej 0,5 litra miedzy wymianami). Czekam na dodatkowe pytania. pzdrArtur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 dzięki wielkie Artur! myślę że narazie mnie zaspokoiłeś... ;) jak mnie coś najdzie to się odezwę! :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Odpowiem jeszcze dla Pawla, bo mialem okazje zrobis okolo 200km na Deauville. Pozycja jest hmm.. odprezona, bardzo wygodna. Kierownica jest wyzszaniz w NTV (nawet tych nowszych), podnozki sa w tym samym miejscu ale sa szersze. Owiewki Dobrze spelniaj swoja role (po przesiadce z mojej ntv zrobilo mi sie goraca i musialem sie rozpinac). Nieporozumieniem jest jednak szyba, oryginalnie jest bardzo niska, u kumpla zalozona byla lekko podwyzszona ale tak fatalnie kierowala ped powietrza,ze praktycznie nie dalo sie jechac z otwarta szyba w kasku. Moto ma duzo schowkow --w przedniej owiewce, pod siedzeniem, oryginalne kufry. Ogolnie goraco sprzeta polecam, na dzien dzisiejszy gdybym sie na cos mial przesiasc to wlasnie na Deauville. Aha. jest przyjemnie cichutki, ma super heble i no i swietnie wyglada. pozdroArt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Odpowiem jeszcze dla Pawla, bo mialem okazje zrobis okolo 200km na Deauville. Pozycja jest hmm.. odprezona, bardzo wygodna. Kierownica jest wyzszaniz w NTV (nawet tych nowszych), podnozki sa w tym samym miejscu ale sa szersze. Owiewki Dobrze spelniaj swoja role (po przesiadce z mojej ntv zrobilo mi sie goraca i musialem sie rozpinac). Nieporozumieniem jest jednak szyba, oryginalnie jest bardzo niska, u kumpla zalozona byla lekko podwyzszona ale tak fatalnie kierowala ped powietrza,ze praktycznie nie dalo sie jechac z otwarta szyba w kasku. Moto ma duzo schowkow --w przedniej owiewce, pod siedzeniem, oryginalne kufry. Ogolnie goraco sprzeta polecam, na dzien dzisiejszy gdybym sie na cos mial przesiasc to wlasnie na Deauville. Aha. jest przyjemnie cichutki, ma super heble i no i swietnie wyglada. pozdroArt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 A jak Deauville sprawuje się w ruchu miejskim ? Revere jest raczej uniwersalna w zastosowaniu, a Deauville ? Pzdr :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Deauville jest o tyle lepsza od Revery, ze ma zajefajnie maly promien skretu co przydaje sie w miescie. No i jest waska (kufry zintegrowane, kierunki tez). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 WitamOdkopuję temat, ponieważ mam pytana: 1. Jak wygląda prowadzenie Deauville (starszy model) w porównaniu z Revere ? Miałem Revere i musze przyznać, że w niektórych zakrętach trzeba było z nią trochę powalczyć, potem wszystko już było ok (przyzwyczajenie) i nawet taka sytuacja zaczęła mi odpowiadać. NTV już poszła i szukam następczyni, stąd moje pytanie.2. Przyspieszenia- czy da się jakoś odczuć różnicę (na niekorzyść Deauville). Revere lżejsza, Deauvilka ma lepszą aerodynamikę (owiewki).Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.