Skocz do zawartości

ntv650-nt650v pozycja za kierownicą


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Podpinam się pod temat bo nie chciałem zakładać już nowego... szukałem na forum ale nie zaspokoiło to moich ciekawości...

 

Potrzebuję wszelkiej informacji na temat Hondy NTV 650 Revere (1987-1997)

Opinie użytkowników, linki itd itp.

 

Będę wdzięczny za wszystkie info

 

Pozdrawiam

 

P.S mam nadzieję że mogłem sie podpiąć pod ten topic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto linki do stron o NTV:

 

http://www.thomas-platz.de/index2.htm

 

http://www.ntv-forum.de/

 

http://www.bp77.de/ntv/

 

http://www.hawkworks.net/

 

Od siebie moge dodac tyle, ze na dystansie 65 000km jaki zrobilem na NTV oprocz wymian materialow eksploatacyjnych (oleje, klocki itp.) musialem wymienic lozyska glowki ramy (zaraz po kupnie), a w tym sezonie czujnik luzu i lozyska w przednim kole oraz pokrowiec na siedzeniu.

 

Mam model z aluminiowa kierownica, ktora jest dosc wygodna, aczkolwiek zmusza do przyjecia dosc sportowej pozycji. No i lusterka sa dosc wasko rozstawione.

 

Powyzej 110km/h mocno daja sie we znaki wibracje (kierownica,podnozki). Spalanie od 4 do 6litrow (u mnie). Wymiana oleju co 10 000km, zuzycie oliwy znikome (ponizej 0,5 litra miedzy wymianami).

 

Czekam na dodatkowe pytania.

 

pzdr

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto linki do stron o NTV:

 

http://www.thomas-platz.de/index2.htm

 

http://www.ntv-forum.de/

 

http://www.bp77.de/ntv/

 

http://www.hawkworks.net/

 

Od siebie moge dodac tyle, ze na dystansie 65 000km jaki zrobilem na NTV oprocz wymian materialow eksploatacyjnych (oleje, klocki itp.) musialem wymienic lozyska glowki ramy (zaraz po kupnie), a w tym sezonie czujnik luzu i lozyska w przednim kole oraz pokrowiec na siedzeniu.

 

Mam model z aluminiowa kierownica, ktora jest dosc wygodna, aczkolwiek zmusza do przyjecia dosc sportowej pozycji. No i lusterka sa dosc wasko rozstawione.

 

Powyzej 110km/h mocno daja sie we znaki wibracje (kierownica,podnozki). Spalanie od 4 do 6litrow (u mnie). Wymiana oleju co 10 000km, zuzycie oliwy znikome (ponizej 0,5 litra miedzy wymianami).

 

Czekam na dodatkowe pytania.

 

pzdr

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem jeszcze dla Pawla, bo mialem okazje zrobis okolo 200km na Deauville.

 

Pozycja jest hmm.. odprezona, bardzo wygodna. Kierownica jest wyzszaniz w NTV (nawet tych nowszych), podnozki sa w tym samym miejscu ale sa szersze. Owiewki Dobrze spelniaj swoja role (po przesiadce z mojej ntv zrobilo mi sie goraca i musialem sie rozpinac). Nieporozumieniem jest jednak szyba, oryginalnie jest bardzo niska, u kumpla zalozona byla lekko podwyzszona ale tak fatalnie kierowala ped powietrza,ze praktycznie nie dalo sie jechac z otwarta szyba w kasku.

 

Moto ma duzo schowkow --w przedniej owiewce, pod siedzeniem, oryginalne kufry. Ogolnie goraco sprzeta polecam, na dzien dzisiejszy gdybym sie na cos mial przesiasc to wlasnie na Deauville.

 

Aha. jest przyjemnie cichutki, ma super heble i no i swietnie wyglada.

 

pozdro

Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem jeszcze dla Pawla, bo mialem okazje zrobis okolo 200km na Deauville.

 

Pozycja jest hmm.. odprezona, bardzo wygodna. Kierownica jest wyzszaniz w NTV (nawet tych nowszych), podnozki sa w tym samym miejscu ale sa szersze. Owiewki Dobrze spelniaj swoja role (po przesiadce z mojej ntv zrobilo mi sie goraca i musialem sie rozpinac). Nieporozumieniem jest jednak szyba, oryginalnie jest bardzo niska, u kumpla zalozona byla lekko podwyzszona ale tak fatalnie kierowala ped powietrza,ze praktycznie nie dalo sie jechac z otwarta szyba w kasku.

 

Moto ma duzo schowkow --w przedniej owiewce, pod siedzeniem, oryginalne kufry. Ogolnie goraco sprzeta polecam, na dzien dzisiejszy gdybym sie na cos mial przesiasc to wlasnie na Deauville.

 

Aha. jest przyjemnie cichutki, ma super heble i no i swietnie wyglada.

 

pozdro

Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

Odkopuję temat, ponieważ mam pytana:

 

1. Jak wygląda prowadzenie Deauville (starszy model) w porównaniu z Revere ?

Miałem Revere i musze przyznać, że w niektórych zakrętach trzeba było z nią trochę powalczyć, potem wszystko już było ok (przyzwyczajenie) i nawet taka sytuacja zaczęła mi odpowiadać. NTV już poszła i szukam następczyni, stąd moje pytanie.

2. Przyspieszenia- czy da się jakoś odczuć różnicę (na niekorzyść Deauville). Revere lżejsza, Deauvilka ma lepszą aerodynamikę (owiewki).

Pozdrawiam

SQ7NSQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...