GaCek Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Dzsiaj odpalałem jednego ze swoich Junaków i powiem że też zdrowo dymi. :? Wina leży w pierścieniach. Jak odpalałem 2 Junaka nic nie dymiło a to dlatego zę jeszcze ma dobre pierścienia (silnik na dotarciu). Do czasu. :? Jednym słowiem lepiej jest zainwestować w droższe pierścienie niż męczyś się na tych prywaciarskich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Tak tez zrobie,bo lubie robic porzadnie,juz koszty to druga sprawa bo liczy sie efekt,a jesli juz o nich mowa to ile te piercionki kosztuja i gdzie dostane w poznaniu,slyszalem ze na ul.glogowskiej jest jakis sklep za motocentrum po lewej stronie???? a czy te poznaniskie piers. maja jakas nazwe zakladu tak jak ludzkie z PRIMY....., pozatym musze kupic nowe popychacze co z krzywkami wspolpracuja, no i krzywki wyszlifowac bo mam juz naspawane, miloby bylo jakby ktos wiedzial gdzie to pozalatwiam najlepiej w poznaniu,w ostatecznosci zrobie to samemu,jak to sie mowi trzeba CIAC METAL I KRZESAC ISKRY!!!!! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 No w sumie tyle że taką pompę to ja tylko na papierze widziałem i to w rysunku ideowym no to juz masz przyjemnosc poznac kogos takiego...posiadalem 109 egzemplarz Junaka, przez 3 lata udalo mi sie go skompletowac do pelnego oryginala (za wyjatkiem NRD owskiej pradnicy i malej kanapy). Pompa miala kulke i sprezynke. Junak dymi bo pompa nie nadaza z wywaleniem oleju do zbiornika. Teraz jezdze na Hondzie Dominator, i mam slabe juz pierscionki i jest ten sam efekt. Single tak maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 w tym przypadku nie tylko pierscienie odgrywaja znaczaca role przy dymieniu, rowniez wypracowane prowadnice zaworowe pieknie odwdzieczaja sie nadobnym dymieniem....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 13 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 jednak u mnie chyba beda pierscienie,bo sprawdzalem szczelosc prowadnicy z zaworem i nie ma sladu oleju,a pierscienie kupilem nowe te poznanskie "DERDA",no i coz przekonamy sie jak zaloze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 gratuluje wyborum jedne z najlepszych na naszym rynku 8) (to nie jest reklama :D ):mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 czeeeee Z tymi prowadnicami to bym sie tak nie rozpedzal ... a to dlatego ze Junak jest pod tym wzgledem dosc specyficzny i nawet mocno sfatygowane prowadnice nie bedą przyczyną dymienia ( w mojej starej glowicy mialem po 0,8 mm luzu i nie dymilo dopoki pierscienie byly ok ) a to musi dlatego ze glowica nie jest smarowana tak intensywnie jak bysmy tego chcieli (wycieki na wyjsciu na wał i łozyskowaniu krzywek rozrządu) i nawet jezeli prowadnice ciekną to nie bedzie tego widac . pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 czeeeee Z tymi prowadnicami to bym sie tak nie rozpedzal ... a to dlatego ze Junak jest pod tym wzgledem dosc specyficzny i nawet mocno sfatygowane prowadnice nie bedą przyczyną dymienia ( w mojej starej glowicy mialem po 0,8 mm luzu i nie dymilo dopoki pierscienie byly ok ) a to musi dlatego ze glowica nie jest smarowana tak intensywnie jak bysmy tego chcieli (wycieki na wyjsciu na wał i łozyskowaniu krzywek rozrządu) i nawet jezeli prowadnice ciekną to nie bedzie tego widac . pozdrawiam herflik ciekawe spostrzezenie, ze glowica nie jest intensywnie smarowana :lol: powiem tylko tyle ze przy dobrej pompie to wystarzy kilkukrotnie kopnac silnik aby olej pojawil sie juz w magistrali, tak dla przykladu to poluzuj srobe magistrali podczas pracy motocykla lub tez sruby oslon popychaczy i wowczas bedziemy mogli porozmawiac....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 16 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 niedawno dowiedzialem sie ze poprzedni wlasciciel regenerowal glowice, co tez da sie zauwazyc takze zostawiam ja w spokoju,a olej w magistrali jest na pewno bo juz kiedys sie z tym bawilem [ Dopisane: 19-06-2005, 18:35 ]no i pierscionki zalozylem,acz kolwiek jeszcze nie testowalem(czekam az silikon wyschnie porzadnie :mrgreen: ) i stwierdzam ze byly ciut za duze dlatego kazdego musialem podszlifowac tak zeby luz w zamkach miescil sie w 0,2 - 0,4 mm, zawsze pierscienie kupowalem razem z tlokiem gdzie wszystko pasowalo,a tu mala niespodzianka [ Dopisane: 05-07-2005, 20:30 ]w koncu je troche przetestowalem i jest lepiej dymi znacznie mniej a wlasciwie w miare uzytkowania jest coraz lepiej,takze jestem zadowolony te minimalne dymienie jest chyba spowodowane tymi lekkimi rysami po wczesniejszych przytarciach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.