Webster Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Hej, mam taki problem. Ostatnio gdy jechalem ETZ 251 przy predkosci 70 km/h zablokowalo mi tylne kolo, i oswiecila sie kontrolka od ladowania, czyli zatrzymal sie tlok. Gdy sie zatrzymalem (innego wyboru ni mialem :banghead:) znalazlem luz i ją odpalilem. Wrzucilem pierwszy bieg, drugi i znowu to samo, zablokowalo mi kolo. Zatrzymalem sie, odkrecilem swiece, kopnalem pare razy bez swiecy (nie czulem tarcia, bylo tak jak zawsze). Zakrecilem swiece jedynka, dwójka, trójka i znowu to samo:cry: Bylem przekonany pęknał mi pierscien. Odkrecilem glowice, sciagnalem cylinder i ... tlok i pierscionki cale 8O . Okazalo sie ze nie da sie ruszyc korbowodem, wal sie kreci, ale korbowod nie. Posilowalem sie z tym troche i korbowod ruszyl. Zdaje mi sie ze to lozysko na korbowodzie, ale dlaczego puscilo? NIe wiem czy go poskladac i sprobowac jezdzic, czy konieczny jest remont?? A jesli remont to tylko korbowod, czy regeneracja calego walu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 no sam sobie odpowiedziałeś co się stało... a każde łożysko ma prawo puścić po pewnym czasie, więc myślę , że wymiana łożysk wystarczy, sprawdz dla pewności czy korbowód sie nie powyginał i czy nie wygiął wału korbowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 tlok w takim wypadku nie porysowal cylindra?? bo u mnie to byl odrazu tlok i cylinder do wymiany po takiej samej awari, a lozyska swoja droga. Taka usterka jest spowodowana zbyt mala iloscia oleju w mieszance Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 tak czy owak korbowód tez nadaje sie do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 nie rozumie dlaczego korbowod ma nadawac sie do wymiany ??jezeli nie pokrzywil sie ani nie dostal luzow to po co szukac dodatkowych wydatkow ??mojemu znajomemu juz 2 razy zatrzymalo tlok ( felerny tlok puchl ) , zrobil szlif dal tloczek japonski i wal chodzi idealnie. chyba ze młodyMz lubisz naprawiac cos co jest prawdopodobnie sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.