Wróbel Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Witam!Mam taki problem. Chciałem oddławić swojego GS-a i są dwie opcje: Albo są przyklejone ograniczniki do pokryw przepustnic podciśnieniowych i za duże dysze główne (o rozmiarze 135), albo otwory w przepustnicy i też za duże dysze główne (135). Dzwoniłem do autoryzowanego przedstawiciela Suzuki - Motostylu. Tam mi powiedziano, ze dwie opcje są możliwe, ale bardziej prawdopodobna jest ta druga - ponawiercane dziury w przepustnicach. Jeszcze nie oglądałem jak jest naprawdę - czy przyklejone ograniczniki, czy dziury w przepustnicach. Dysze główne i tak pewnie będę musiał zmienić na te o rozmiarze 120. Jeśli są ograniczniki - to wszystko jasne, albo je stoczyć, albo kupić nowe pokrywy przepustnic (koszt jednej to niestety 160 zł a trza dwie) albo zawieźć to do tokarza, żeby mi to stoczył. Druga opcja, jeśli są dziury to zakleić je bądź kupić nowe przepustnice. Jeśli zakleić to pytanie czym? A może ktoś ma/miał/robił/odblokowywał takiego GS-a jak mój?? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wróbel Opublikowano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 I jeszcze, co sądzicie. To jest mój pierwszy czterosuw i nie chciałbym czegoś spieprzyć. Jak radzicie, zrobić to samemu czy oddać do mechanika? Jeśli do mechanika to poproszę naszych Forumowych Speców, żeby określili ile taka usługa mniej więcej może kosztować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Podaj w serwisie numer VIN, na tej podstawie powinni powiedzieć w jaki sposób powinno się odblokować moto. Powiedz mi, o jakie duziury w przepustnicach chodzi, bo o ile o wspomnianych pokrywach, dyszach 120 zamiast 135 + o czym nie wpsomniałeś zapięciu iglicy o ząbek wyżej, to nie słyszałem, a chętnie się coś o tym dowiem :-). Owszem, przepustnica suwakowa (ta napędzana podciśnieniem, ma otworek, ale od dołu i spełnia on inną funkcję, niż ta o której piszesz). Pozdrawiam, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wróbel Opublikowano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Hej!Tak, masz racje, zapomniałem o przestawieniu zapięcia iglicy o jeden wyżej, pamiętałem o tym, ale dzięki za przypomnienie :banghead:. O tych dziurach w przepustnicy wiem nie wiele. Bo tylko hm...tak słyszałem, że "mogą być jakieś dziury w przepustnicy, jeśli są należy je zalepić". A co do serwisu to już tam dzwoniłem, podałem numer VIN i nie mogą niestety jednoznacznie określić w jaki sposób zostało zdławione moje Suzi. P.S. - ile Ty byś sobie zażyczył za oddławienie takiego GS-a jak mój?? Ja bym oczywiście dostarczył części. Za samą robotę i ewentualną regulację, chociaż wydaje mi się, że nie będzie ona potrzebna? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 100 zł z czyszczeniem (przy okazji), regulacją, synchronizacją itp. Jakby co kontakt na PW. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.