Skocz do zawartości

Odblokowanie GS500 2001


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam taki problem. Chciałem oddławić swojego GS-a i są dwie opcje: Albo są przyklejone ograniczniki do pokryw przepustnic podciśnieniowych i za duże dysze główne (o rozmiarze 135), albo otwory w przepustnicy i też za duże dysze główne (135). Dzwoniłem do autoryzowanego przedstawiciela Suzuki - Motostylu. Tam mi powiedziano, ze dwie opcje są możliwe, ale bardziej prawdopodobna jest ta druga - ponawiercane dziury w przepustnicach. Jeszcze nie oglądałem jak jest naprawdę - czy przyklejone ograniczniki, czy dziury w przepustnicach. Dysze główne i tak pewnie będę musiał zmienić na te o rozmiarze 120.

Jeśli są ograniczniki - to wszystko jasne, albo je stoczyć, albo kupić nowe pokrywy przepustnic (koszt jednej to niestety 160 zł a trza dwie) albo zawieźć to do tokarza, żeby mi to stoczył. Druga opcja, jeśli są dziury to zakleić je bądź kupić nowe przepustnice. Jeśli zakleić to pytanie czym? A może ktoś ma/miał/robił/odblokowywał takiego GS-a jak mój?? Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze, co sądzicie. To jest mój pierwszy czterosuw i nie chciałbym czegoś spieprzyć. Jak radzicie, zrobić to samemu czy oddać do mechanika? Jeśli do mechanika to poproszę naszych Forumowych Speców, żeby określili ile taka usługa mniej więcej może kosztować. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj w serwisie numer VIN, na tej podstawie powinni powiedzieć w jaki sposób powinno się odblokować moto.

 

Powiedz mi, o jakie duziury w przepustnicach chodzi, bo o ile o wspomnianych pokrywach, dyszach 120 zamiast 135 + o czym nie wpsomniałeś zapięciu iglicy o ząbek wyżej, to nie słyszałem, a chętnie się coś o tym dowiem :-). Owszem, przepustnica suwakowa (ta napędzana podciśnieniem, ma otworek, ale od dołu i spełnia on inną funkcję, niż ta o której piszesz).

 

Pozdrawiam, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Tak, masz racje, zapomniałem o przestawieniu zapięcia iglicy o jeden wyżej, pamiętałem o tym, ale dzięki za przypomnienie :banghead:. O tych dziurach w przepustnicy wiem nie wiele. Bo tylko hm...tak słyszałem, że "mogą być jakieś dziury w przepustnicy, jeśli są należy je zalepić". A co do serwisu to już tam dzwoniłem, podałem numer VIN i nie mogą niestety jednoznacznie określić w jaki sposób zostało zdławione moje Suzi.

P.S. - ile Ty byś sobie zażyczył za oddławienie takiego GS-a jak mój?? Ja bym oczywiście dostarczył części. Za samą robotę i ewentualną regulację, chociaż wydaje mi się, że nie będzie ona potrzebna?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...