Harry Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Dlaczego jak odpalam po kilku dniach etke to moto jak to 2T troszkę podymi i już jest super ale jak jeżdzę pół dnia i odstawię moto na 2h i odpalę to tak kopci że aż wstyd. Czy coś jest nie tak, jest na to jakaś rada :?: (Mixolu leję tyle ile trzeba) PozdroHarry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 zostawiasz goracy silnik, paliwo paruje, wytraca sie olej i zostaje na dnie skrzyni korbowej. odpalasz bez ssania pewnie ?, bo jeszcze cieply i idzie mieszanka zamiast 1:50, to np. 1:30 i stad ten dym. na zimnym jest inaczej, bo wlaczas ssanie i rozrzedzasz zaraz olej duza iloscia paliwa. w sumie to tylko teoria, ale czuje, ze cos w ten desen :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 no a pytanie jeszcze jedno czy wy też tak macie w etkach :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 mi sie to kiedys zdarzalo, zwlaszcza jak mialem mocno rozgrzany silnik. jak przychodzilem, za jakas godzine i odpalalem, to byl niezly czad, zwlaszcza jak robilem to na pg :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 to jest chyba tak ze olej spływa na dół baku bo ja mam tak samo ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 4 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 mysle ze paliwko i olej w baku nie maja z tym nic wspólnego, bo dymi tak przez kilkaset metrów, czyli wypala jeszcze to co jest w gaźniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Młody ja bym sie z ta teoria niezbyt zgodzil.przeciez po odpale nie trzyma sie moto na ssaniu przez niewiadomo ile (moze inni odpalaja inaczej ale ja ssania uzywam tylko aby silnik zalapal) sadze ze do wyplukania tak malych ilosci oleju jakie osiada na dnie skrzyni korbowej wystarczy kilkakrotne przepłukanie skrzyni paliwem. Młody ETZ przy godzinie jazdy z predkoscia OK 90/h wykonuje cos kolo 240 000 obr. liczac ze spali za ten czas 5 litrow a w 5 litrach jest 100ml oleju to na jeden obrot przypada 0,00041667 ml oleju. liczac ze zanim silnik zgasnie to wykona te 5 obrotow jeszcze i zassa tej mieszanki.Młody nie przesadzajmy ze ilosc taka jak 0.00208 ml powoduje kopcenie przez jakis czas motocykla. moze sie gdzies walnalem w obliczeniach ale do mnie ta teoria nie przemawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Dlaczego jak odpalam po kilku dniach etke to moto jak to 2T troszkę podymi i już jest super ale jak jeżdzę pół dnia i odstawię moto na 2h i odpalę to tak kopci że aż wstydten opis greedo sie nijak ma do twej teorii ! jakby ten twoj olej rzeczywiscie splywal na dol baku to po dluzszym przestoju dluzej by dymila a tu jest na odwrot :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.