Chitek1 Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Witam i od razu pytam. Kupiłem Virago 535 i cały czas ją poznaję. Mam problem z przełącznikiem rezerwy paliwa(napisy są już starte i ich nie widać - motor jest już w podeszłym wieku i latka zrobiły swoje). Proszę o podanie pozycji przełącznika (tj. lewo lub w prawo) ,przy której brane jest paliwo ze zbiornika rezerwowego a kiedy z głównego. Będę bardzo zobowiązany i z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Z tego co pamiętam (bo teraz siedzę w pracy) to RES jest w prawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Witam!Jeśli mowa jest o przełączniku rezerwy, który znajduje się na kierownicy, to o ile mnie pamięć nie myli, rezerwa jest w lewo :? , ale też siedzę teraz w pracy i nie pamiętam dokładnie :? Natomiast z lewej strony przy baku, który znajduje się pod siedzeniem, jest jeszcze kranik.Pozdro, D.F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Natomiast z lewej strony przy baku, który znajduje się pod siedzeniem, jest jeszcze kranik. To już chyba zależne od rocznika, bo u mnie kranika niet :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaka Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 w Virago 535 89/90 przełącznik rezerwy umieszczony na kierownicy przełącza rezerwę w LEWO (lub jeżeli wolisz kciukiem do przodu )na 100% :twisted: :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_virag535 Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 w mojej (rocznik 2003) pozycja normalna to z przełacznik z lewej strony, a rezerwa z prawej strony, 100%A co do kranika to ja coś takiego też posiadam ale na 100 % to sam nie wiem do czego on jest a widaćgo dopiero jak sie nachyle i zerkną pod motor z jego lewej strony, prawie przy tłumniku. ktoś może wie coś więcej na temat tego magicznego kranika ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 Witam!Sprawdziłem i potwierdzam, że rezerwa w mojej Virago (1993 r.) jest w LEWO.Kranik pod bakiem ma 2 pozycje - w dół "ON", w prawo "OFF". Niestety, jego zadanie jest mi nie do końca znane :? Pzdr. D.F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DzikoExtrem Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Kranik pod bakiem ma 2 pozycje - w dół "ON", w prawo "OFF". Niestety, jego zadanie jest mi nie do końca znane Witam!!! Mozna by powiedziec ze kranik sluzy do zakrecania i odkrecania co pozwala na przeplyw paliwa. Czyli jak jest ON to plynie a jak OFF to nie plynie paliwo oczywiscie. :twisted: Ale tak naprawde to ja majac swoja maszyne juz jakis czas jeszcze nie zakrecalem go ani razu bo poco ??Pozdrawiam p.s ale moze kiedys sie przyda i go zakrece ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Mozna by powiedziec ze kranik sluzy do zakrecania i odkrecania co pozwala na przeplyw paliwa. Witam!No to jest oczywiste :banghead: tylko po co ten kranik, skoro na kierownicy jest przełącznik :?: Może kranikiem odcina się dopływ paliwa w przypadku, gdy wyjmujemy z motocykla ten spodni bak :?: Pzdr, D.F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DzikoExtrem Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Wiesz nie jestem pewien bo ten kranik jest z boku przed pompka paliwa a pompka jest elektryczna. "Chyba" ale moze tak byc !!!Ale cos mi sie wydaje ze on jest poto zeby bylo co robic przy sprzecie bo ostatnio zaczal mi cieknac i musialem wymienic wszystkie uszczelki :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Witam.Ja mysle ze kranik jest po to bys mogl zamknac dolpyw paliwa jak np. zostawiasz maszyne na bardzo dlugo - zimowanie albo cos... co by nic przypadkiem nie wycieklo. Ale to tylko domysly :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_virag535 Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Witam.Ja mysle ze kranik jest po to bys mogl zamknac dolpyw paliwa jak np. zostawiasz maszyne na bardzo dlugo - zimowanie albo cos... co by nic przypadkiem nie wycieklo. Ale to tylko domysly :banghead: ja tam nic nie zakręcam, a przez całą zimę ruda stała na dywanie w piwnicy i nawet jedna kropla nie spadła. a tak jeszcze do rezerwy to jest troszkę wnerwiająca, albo ja mam takigo żpecha że zawsze musze się przełączyć jak zaczynam albo jestem w trakcie wyprzedzania i wtedy kicha, trzeba odpuścić, i poczekać pare cennych sekund aż pompka zassie z rezerwy ale to już jest strata z prędkości 20-30 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DzikoExtrem Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 To jest tak zwana zlosliwosc zeczy martwych :mrgreen: Jezeli zabraknie ci paliwa to nie kolo stacji tylko pare km przed jezeli zlapiesz kapcia to nie przy wulkanizacji tylko w szczerym polu itd. Jak wypszedzasz to wtedy musisz pamietac czy jeszcze zdazysz przed wlaczeniem rezerwy czy nie, a najlepiej nie dopuszczac do tego zeby bylo tak malo wachy.Pozdro i Pochwa (lony) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_virag535 Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 a najlepiej nie dopuszczac do tego zeby bylo tak malo wachy no tak ale jak to zrobić - zwłascza w trasieprzełączyć wcześniej - wtedy nie wiem czy juz ciągne na rezerwie czy jeszcze nie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 przełączyć wcześniej - wtedy nie wiem czy juz ciągne na rezerwie czy jeszcze nie ??Czyli przed wyprzedzaniem rezerwa, po wyprzedzeniu wyłączasz i już wiesz z czego cięgnie paliwo :) ja w swojej już umiem ocenić po ilości przejechanych km (co tankowanie to licznik na 0) i przewiduję czy ew. załączyć rezerwę by właśnie w trakcie wyprzedzania nie było niespodzianki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.