Skocz do zawartości

Rezerwa w Virago


Chitek1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i od razu pytam. Kupiłem Virago 535 i cały czas ją poznaję. Mam problem z przełącznikiem rezerwy paliwa(napisy są już starte i ich nie widać - motor jest już w podeszłym wieku i latka zrobiły swoje). Proszę o podanie pozycji przełącznika (tj. lewo lub w prawo) ,przy której brane jest paliwo ze zbiornika rezerwowego a kiedy z głównego. Będę bardzo zobowiązany i z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jeśli mowa jest o przełączniku rezerwy, który znajduje się na kierownicy, to o ile mnie pamięć nie myli, rezerwa jest w lewo :? , ale też siedzę teraz w pracy i nie pamiętam dokładnie :?

Natomiast z lewej strony przy baku, który znajduje się pod siedzeniem, jest jeszcze kranik.

Pozdro, D.F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej (rocznik 2003) pozycja normalna to z przełacznik z lewej strony, a rezerwa z prawej strony, 100%

A co do kranika to ja coś takiego też posiadam ale na 100 % to sam nie wiem do czego on jest a widaćgo dopiero jak sie nachyle i zerkną pod motor z jego lewej strony, prawie przy tłumniku. ktoś może wie coś więcej na temat tego magicznego kranika ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kranik pod bakiem ma 2 pozycje - w dół "ON", w prawo "OFF". Niestety, jego zadanie jest mi nie do końca znane

Witam!!!

Mozna by powiedziec ze kranik sluzy do zakrecania i odkrecania co pozwala na przeplyw paliwa. Czyli jak jest ON to plynie a jak OFF to nie plynie paliwo oczywiscie. :twisted: Ale tak naprawde to ja majac swoja maszyne juz jakis czas jeszcze nie zakrecalem go ani razu bo poco ??

Pozdrawiam

p.s ale moze kiedys sie przyda i go zakrece ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna by powiedziec ze kranik sluzy do zakrecania i odkrecania co pozwala na przeplyw paliwa.

 

Witam!

No to jest oczywiste :banghead: tylko po co ten kranik, skoro na kierownicy jest przełącznik :?: Może kranikiem odcina się dopływ paliwa w przypadku, gdy wyjmujemy z motocykla ten spodni bak :?:

Pzdr, D.F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz nie jestem pewien bo ten kranik jest z boku przed pompka paliwa a pompka jest elektryczna. "Chyba" ale moze tak byc !!!

Ale cos mi sie wydaje ze on jest poto zeby bylo co robic przy sprzecie bo ostatnio zaczal mi cieknac i musialem wymienic wszystkie uszczelki :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja mysle ze kranik jest po to bys mogl zamknac dolpyw paliwa jak np. zostawiasz maszyne na bardzo dlugo - zimowanie albo cos... co by nic przypadkiem nie wycieklo. Ale to tylko domysly :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja mysle ze kranik jest po to bys mogl zamknac dolpyw paliwa jak np. zostawiasz maszyne na bardzo dlugo - zimowanie albo cos... co by nic przypadkiem nie wycieklo. Ale to tylko domysly :banghead:

 

ja tam nic nie zakręcam, a przez całą zimę ruda stała na dywanie w piwnicy i nawet jedna kropla nie spadła.

 

a tak jeszcze do rezerwy to jest troszkę wnerwiająca, albo ja mam takigo żpecha że zawsze musze się przełączyć jak zaczynam albo jestem w trakcie wyprzedzania i wtedy kicha, trzeba odpuścić, i poczekać pare cennych sekund aż pompka zassie z rezerwy ale to już jest strata z prędkości 20-30 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tak zwana zlosliwosc zeczy martwych :mrgreen:

Jezeli zabraknie ci paliwa to nie kolo stacji tylko pare km przed jezeli zlapiesz kapcia to nie przy wulkanizacji tylko w szczerym polu itd.

Jak wypszedzasz to wtedy musisz pamietac czy jeszcze zdazysz przed wlaczeniem rezerwy czy nie, a najlepiej nie dopuszczac do tego zeby bylo tak malo wachy.

Pozdro i Pochwa (lony)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przełączyć wcześniej - wtedy nie wiem czy juz ciągne na rezerwie czy jeszcze nie ??

Czyli przed wyprzedzaniem rezerwa, po wyprzedzeniu wyłączasz i już wiesz z czego cięgnie paliwo :) ja w swojej już umiem ocenić po ilości przejechanych km (co tankowanie to licznik na 0) i przewiduję czy ew. załączyć rezerwę by właśnie w trakcie wyprzedzania nie było niespodzianki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...