KubaMart Opublikowano 8 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 mi sie wydaje ze jak sztywny tyl to tylko 15 cali bo im wieksze to brakuje opony i wiecej po du***** sie dostaje i co wy o tym myslicie a moze jakies wymyslne siedziska ??? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 ja u siebie w zapku zastosowałem w kanapie z tyłu dodatkowe sprężyny wewnątrz siedzonka (sprzęzyny pochodziły chyba z głowicy zdezolowanego silnika zapka). Co prawda siodło przybrało torche w rozmiarach ale efekt był raczej mizerny :) teraz mając te doświadczenia wsadził bym w siodło większą dawkę specjalnej gąpki apropo tylnych kół w wydumkach to w grę wchodzą tylko i wyłącznie 15" laczki. wszystko inne to g.............. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Czemu 15 z tyłu ja mam 16 i nie narzekam. O co wam chodzi z tymi kołami ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 czesc harnas chodzi o to ze 15 mam mniejszy promien i opona robi za amory :D) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Witam.Ja tez do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem Junaka i tez go przerobiłem. Ale o cięciu ramy nie było mowy - zawsze to bezpieczniej moc powrócić do oryginału (zwłaszcza jeśli chcesz potem sprzedać). Ja wyjąłem tylnie amory i w ich miejsce wstawiłem odpowiednio skrócone rurki, że wyglądało jakby rama była przerabiana. Rurki dużo krótsze od amorów sprawiły że motocykl sie bardzo obniżył. A to z kolei spowodowało optyczne wydłużenie przedniego zawieszenia. Do tego tylny błotnik w stylu "kaczy kuper" i efekt naprawde niezły - bez dodatkowych kosztów zwiazanych z cieciem i spawaniem ramy.Powodzenia.Pozdrowienia dla wszystkich.Do zobaczenia na drodze.Ozz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 no to co ty, na twardo zes jezdzil???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 no to co ty' date=' na twardo zes jezdzil????[/quote'] Jasne!!! ;) I wcale nie jest tak zle jak się większości wydaje. Tyle że trzeba uważac na zakrętach bo bez amorów to na naszych "wspaniałych" drogach tylne koło lubi stracić kontakt z nawierzchnią ;) . Ale przy rozsądnej jeździe nie ma najmniejszego problemu. No i te wspaniałe drgania, które przechodzą na całe ciało hehehehe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 hehe, twardziel :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CC-RED Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 kiedyś przerabiałem ten temat, i wg mnie lepiej jest przerobić wahaczja swój wydłużyłem o 10 cm i wstawiłem wzmocnienia przy mocowaniu do ramy, ramę też przerobiłem pod kaczy ogon, no i obnizyłem siedzisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 mam innego problema... okazalo sie, ze moj moto musial kiedys dzwona zaliczyc, bo glowka ramy jest przygnieciona w strone silnika - kolo blizej, krotszy przod... co z tym zrobic?? jak porpawic kat glowki, zeby odsunac kolo??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 24 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 CC-RED napislaes "wahacz ja swój wydłużyłem o 10 cm i wstawiłem wzmocnienia przy mocowaniu do ramy" na czym polegalo dokladnie to wzmocnienie ,czy codzi o jakies plastry blachy ?czy co ? do miss divaa mnie sie arti wydaje z jedynym sensownym wyjsciem jest zmienic rame na byle jak ale prosta i od juska i to bedzie chyba najprostrze rozwiazanie niz sie bawic w prostowanie albo !!!!z tej ramy przerobic ja na chopka w stylu japonskich chopkow czyli niezwiekszac kata glowki ramy tylko ja odciac pod bakiem i na wyskosci glowicy i wstawic kilku centymetrowe rorki i obspawac ladnie i sama glwke to najlepiej juz by bylo wytoczyc z odpowiednich materialow tak zeby niebylo tyle lepienia i powinno sie jakos dac prosto polepic i te przedlozki w oklicach rory wydechowej to na mije oko powinny byc niedlozsze niz 8-10 cm tak zeby to jako tako wygladalo i chodzilo <bo o to glownie chdzi > ja gadalem kiedys z gosciem co tak przerobil rame w ten sposob i nawet to piknie wygladalo ale troche pracy kolo tego jest na upartego 2 dni i powinno byc go towe a do tego to jeszcze by mozna jakies male przedlozki do zawiasu dodac i by przodzik ladnie do gory poszedl a siknik na swoim miejscu <bo niejeden z nas widzial przedlozki w zawieszeniu i silniki pod katem><bzytko to to wyglad> noale sie nagadalem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 no tez tak chyba zrobie - kupie rame.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CC-RED Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 w moim patencie wydłuzony wahacz był wzmocniony ceownikowym profilem tzn ramiona były usztywnione przez dodatkowe dospawane elementy łączące a tuleją (nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.