Skocz do zawartości

cruiser Junak przerobic wachacz czy rame


KubaMart
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja u siebie w zapku zastosowałem w kanapie z tyłu dodatkowe sprężyny wewnątrz siedzonka (sprzęzyny pochodziły chyba z głowicy zdezolowanego silnika zapka). Co prawda siodło przybrało torche w rozmiarach ale efekt był raczej mizerny :)

 

teraz mając te doświadczenia wsadził bym w siodło większą dawkę specjalnej gąpki

 

apropo tylnych kół w wydumkach to w grę wchodzą tylko i wyłącznie 15" laczki. wszystko inne to g.............. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Ja tez do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem Junaka i tez go przerobiłem. Ale o cięciu ramy nie było mowy - zawsze to bezpieczniej moc powrócić do oryginału (zwłaszcza jeśli chcesz potem sprzedać). Ja wyjąłem tylnie amory i w ich miejsce wstawiłem odpowiednio skrócone rurki, że wyglądało jakby rama była przerabiana. Rurki dużo krótsze od amorów sprawiły że motocykl sie bardzo obniżył. A to z kolei spowodowało optyczne wydłużenie przedniego zawieszenia. Do tego tylny błotnik w stylu "kaczy kuper" i efekt naprawde niezły - bez dodatkowych kosztów zwiazanych z cieciem i spawaniem ramy.

Powodzenia.

Pozdrowienia dla wszystkich.

Do zobaczenia na drodze.

Ozz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to co ty' date=' na twardo zes jezdzil????[/quote']

 

Jasne!!! ;) I wcale nie jest tak zle jak się większości wydaje. Tyle że trzeba uważac na zakrętach bo bez amorów to na naszych "wspaniałych" drogach tylne koło lubi stracić kontakt z nawierzchnią ;) . Ale przy rozsądnej jeździe nie ma najmniejszego problemu. No i te wspaniałe drgania, które przechodzą na całe ciało hehehehe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CC-RED napislaes

"wahacz

ja swój wydłużyłem o 10 cm i wstawiłem wzmocnienia przy mocowaniu do ramy"

na czym polegalo dokladnie to wzmocnienie ,czy codzi o jakies plastry blachy ?czy co ?

 

do miss diva

a mnie sie arti wydaje z jedynym sensownym wyjsciem jest zmienic rame na byle jak ale prosta i od juska i to bedzie chyba najprostrze rozwiazanie niz sie bawic w prostowanie

albo !!!!

z tej ramy przerobic ja na chopka w stylu japonskich chopkow czyli niezwiekszac kata glowki ramy tylko ja odciac pod bakiem i na wyskosci glowicy i wstawic kilku centymetrowe rorki i obspawac ladnie i sama glwke to najlepiej juz by bylo wytoczyc z odpowiednich materialow tak zeby niebylo tyle lepienia i powinno sie jakos dac prosto polepic i te przedlozki w oklicach rory wydechowej to na mije oko powinny byc niedlozsze niz 8-10 cm tak zeby to jako tako wygladalo i chodzilo <bo o to glownie chdzi > ja gadalem kiedys z gosciem co tak przerobil rame w ten sposob i nawet to piknie wygladalo ale troche pracy kolo tego jest na upartego 2 dni i powinno byc go towe a do tego to jeszcze by mozna jakies male przedlozki do zawiasu dodac i by przodzik ladnie do gory poszedl a siknik na swoim miejscu <bo niejeden z nas widzial przedlozki w zawieszeniu i silniki pod katem><bzytko to to wyglad>

 

noale sie nagadalem

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...