pudzieek Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Mam maly problem z kierownica przy byle dzwonku poprostu sie gnie i chcial bym ja wymienic i nie wiem co mam wybrac. Fat bar czy taka zwykla jaka jest wogole roznica, ceny i co mozecie mi polecic :?: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Fat bar to ta o wiekszej srednicy? Jezeli tak to musisz kupic przejsciowki ktory chyba kolo 200zl stoja. Po prostu nie ma sensu. Kup dobrego Renthala na normalna srednice- napewno nie bedziesz narzekał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Tu są fajne kiery,ta Acerbisa nowa prawie http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=48658964 lub Tommasselli http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49212091 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 akurat w TE 250 jest dokładnie taka sama kierownica jak u mnie czyli właśnie "dobry renthal na normalną średnicę" i musze przyznac że jest ona zdecydowanie do dupy :Djak ci zalezy to kup fatbara ze zmienną średnicą. oczywiście musisz do niej dokupić adaptory na większą średnicę (zwykle są w komplecie). taka kierownica już sie za prędko nie złamie bo jest ona dosyć elastyczna i nawet jak sie wygnie przy glebie to od razu wraca.taka kierownica WRP wraz z adapterami kosztuje w okolicach 500zł a fatbar renthala bez adapterów - 350zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 akurat w TE 250 jest dokładnie taka sama kierownica jak u mnie czyli właśnie "dobry renthal na normalną średnicę" i musze przyznac że jest ona zdecydowanie do dupy OEM'owe akcesoria sa z reguly gorszej jakosci, bo liczy sie glownie napis :D . U mnie wlasciciel XT mial zlotego REnthala i zaliczyl glebe jadac chyba 80km/h na gumie. Wyrwalo mocowania kiery a kierowniczka prosciutka jak nowa :lol: . TO wszystko dzialo sie na dodatek na asfalcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzieek Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Oki dzieki za rady wyciagam wniosek taki :D trza zbierac na dobrego fat bara z renthala :twisted: jeszcze sie pomecze przez maj i pod koniec miesiaca trzeba sie bedzie skoczyc do Olka :roll: jeszcze musze oddac motor do przegladu jak wszystko z huska bedzie oki nie trzeba bedzie wymieniac polowy silnika :? napewno kupie cos dobrego dzieki za porady juz wiem czego chce :twisted: :!: Pozdrawiam :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Jezeli u olka, no to pewnie bedziesz "zmuszony" kupic Reikona www.reikon.com. Gruby Reikon z poprzeczka przezyl ostatnio naprawde mocna glebe (samotne ladowanie po duzej hopce) i kierownicy nic sie nie stalo, czego nie mozna powiedziec o niektorych innych elementach motoru :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pudzieek Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 A jak ma sie cenowo i jakościowo reikon w porównaniu z renthalem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Trudno mi jednoznacznie odpowiedziec, co do jakosci to trudno mi powiedziec bo fachowcem nie jestem, ale tak jak mowie reikon przezyl pozytywnie duze uderzenie. A cenowo , to jakos tak bardzo mocno tanszy nie jest, ale troche mozna przyoszczedzic w stosunku do renthala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Fat bar to ta o wiekszej srednicy? Jezeli tak to musisz kupic przejsciowki ktory chyba kolo 200zl stoja. Po prostu nie ma sensu. Jest sens. Te kierownice o zmiennej grubości sa baaardzo odporne na wywrotki. W takim sprzęcie jak TE 250 ja bym zainwestował w taką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.